追上變化的計劃

#ParentLicensesSponsor0018

我係一個SEN小朋友嘅媽媽,知道喺香港照顧一個SEN小朋友有幾辛苦。我老公收入唔高,我哋每個月要花好多錢去幫小朋友學習同埋做治療。當中好多開支都係我哋冇預料到嘅,令我哋好有壓力。而且,我哋都冇空間、精神去關心自己同小朋友全面嘅需要。

好多人都唔明白SEN小朋友嘅困難,要佢哋諒解都唔易。幸好我有加入到一個SEN媽媽互助群組,裏面有好多同路人家長,大家可以互相分享經驗同埋支持。有時候,大家唔使講太多,就已經明白對方嘅心情,大家可以一齊喊一齊笑。有佢哋陪伴,我覺得唔再咁孤單。

最近因為天氣轉變或者流感高峰期,群組裏面經常見到好多小朋友病咗要睇醫生,甚至留院嘅事。慢慢傾落去,始發現原來有好多SEN小朋友都買唔到醫療保險,因為保險公司覺得佢哋風險太高。例如有語言障礙嘅小朋友,可能唔能夠清楚表達自己身體唔舒服,令到病情延誤。知悉呢啲原因都會令到保險公司拒絕承保後,就令我有所醒悟。

作為家長,除了要賺錢養家之外,重要有一個長遠嘅計劃去保障自己同小朋友嘅未來。而喺呢個資訊發達嘅時代,其實有好多工具可以幫到我哋收集資訊、做決定。例如我喺網上搵到10Life,佢係一個香港最大型保險比較平台,可以提供專業、中立、全面嘅分析比較,幫助不同需要嘅人搵到最啱自己嘅保障同預算。如果你嘅小朋友都係因為SEN而被拒保的話,不妨可以試下聯絡佢哋,或許佢哋可以幫到你。

作為SEN小朋友嘅,我知道未來嘅路唔易走,但只要有心去計劃,就可以減少好多困難同憂慮。各位家長,無論你嘅小朋友有冇SEN,我哋都要一齊加油!

讀者投稿@家姐

error: