我的志願

#ParentLicenses2451

唔知大家身邊有冇人好鐘意開口埋口貶低子女,我屋企人就有句口頭禪「你唔得㗎啦」

我由細到大讀書成績平平凡凡,興趣係畫畫,中文作文寫我的志願必定係寫畫家。有次被屋企人望到篇作文,一嘢就送我一句:「你唔得㗎啦,放棄啦」

中學時期,我參加校內畫畫比賽拎到冠軍,我嘅作品做咗下年度手冊封面。我好開心咁同屋企人分享,但換嚟嘅又係一句:「好靚咩?唔覺囉,出面大把人畫得靚過你,收檔啦」

我個心好hurt,唔明點解得到嘅既唔係祝福,亦唔係讚揚,而係下下都踩低你,喺呢種負面家庭成長好壓抑

然而,我都冇放棄自己嘅興趣同天份,唔想下下因為呢啲說話被屋企人影響成為自卑嘅人

讀大學時我揀咗Art,屋企人又有說話俾我聽:「讀乜鬼畫畫呀,不如早啲出嚟幫你姨媽間餐廳重好啦,做侍應有用過畫畫」

返學嘅呢段時間係吃力,一路教畫畫賺學費,一路讀書,畢業後做咗幾年嘢就決定開間畫室。而家生意唔錯,幸好自己冇被佢哋踩低。我想同啲同我差唔多家庭背景嘅人講:「相信自己,相信你嘅才能💪🏻」

讀者投稿@女兒

error: