港式英語

#ParentLicenses1843

上個星期,我同我老公同埋3歲嘅仔玩完一日返屋企,喺電梯大堂遇到同座住客一家五口,當中五口有一個估計年約兩歲嘅小朋友

由於住同一座,我們通常都會主動打招呼,雖然我阿仔見到陌生人好多時都冇乜反應,但係會同對方揮揮手。大家都講一聲Hello之後……

對方媽媽突然用英文問自己小朋友:「What color is 哥哥 balloon?」
係,我哋啱啱去完餐廳,餐廳送了個黃色氣球俾我阿仔
小朋友答佢:「yellow……」

續問:「What color is 哥哥 shirt?」
小朋友再答:「Green……」

再問:「What color is 哥哥 mask?」
小朋友又答:「Blue……」

跟住咁啱𨋢門打開,佢哋入去先。由於唔夠位入,我哋一家等下一部𨋢。入到𨋢,我同老公對望,然後呆咗同苦笑了一下😅

我老公:「嗰個阿媽一定覺得自己好『型』,覺得自己阿仔係人生勝利組」

我認為同細路講英文或者英文入面夾雜中文,其實都冇問題,但係個媽媽俾我覺得佢做咗一個唔好的身教示範,就係如何展現自己的社交技巧。一般來說,同新相識的朋友或者是鄰居,大可互相問及一啲無關痛養的事情(即「寒暄」)。然而,個媽媽其實拎咗我個仔嚟展現自己同埋自己個小朋友有幾叻,我覺得在第一次見到鄰居/朋友其實唔係好適合

香港教育制度無時無刻都充滿這種競爭性,實在太可怕!希望以小小故事一則,家長可互相提點一下啦!

讀者投稿@Chung

error: