對一個有病嘅小朋友嚟講,呢個公園係佢唯一可擁有嘅歡樂

#ParentLicenses1214

請留一個淨土俾一班勇敢嘅小戰士!

近日兒童醫院有新公園開放,網上KOL及各大媒體大肆宣傳該公園設施,形容呢個公園有幾好玩,以及教大眾點樣搭車或者泊車入醫院

醫院訪客車位唔多,該宣傳令到醫院附近多了違泊車輛,嚴重地導致交通擠塞,而且該處的公共交通工具又疏落,有基層家庭等了好多班車先上到車,班車仲要應付啟德郵輪碼頭的客人

更甚是,其實好多病童長期需要到醫院覆診,或者喺醫院長期同病魔搏鬥。入得兒童醫院都唔會係普通傷風感冒,係重症、癌病、要做大手術,咁多外人為咗去玩公園,實在會構成衛生安全隱患問題。病童望住出面好多小朋友喺度嘻嘻哈哈、追追逐逐、大聲笑,反觀自己周圍都冇得去,或者受緊病魔的長期折磨,可想而知心情是如何……

難得呢個咁隔腳又咁靚嘅公園喺醫院隔離,可惜病童覆完診、洗完喉仔、落完藥、做完檢查後,眼見到咁多人,就算想落去玩陣都唔敢,就係因為怕受感染,怕會影響療程進度!

上次我同小朋友去覆診時,因為疫情關係,公園仲係關閉狀態,由2樓望落去都滿心期待等公園開返時可以落去玩一陣。人哋喺上面病到眼坦坦,期望覆完診,落去行個圈,玩陣再回家閉關,宜家被人攪到下面一地街外人,人山人海,玩到嘻嘻哈哈……你叫病童同家長情何以堪?

不在其位,不謀其政!針唔拮到肉,係唔會知痛!

小朋友無病無痛要去公園玩、要放電,我明,但係有病嘅小朋友都好需要一個公園抖一啖氣!你未照顧過重病小朋友,因而唔了解,我唔會怪你

對你嚟講,佢係一個好玩,好有新鮮感嘅公園;但對一個有病嘅小朋友嚟講,呢個公園係佢去醫院唯一可以擁有嘅歡樂

請各位高抬貴手!呃少陣LIKE!香港仲有好多好玩嘅公園!請留一個淨土俾一班勇敢嘅小戰士!

讀者投稿@激心老母

error: