我好__辛苦!我要投訴你!

#ParentLicenses0854

上巴士前摺BB車是常識吧!

站頭有顯示板睇到架車幾時到,阿太太就排到尾咁滯。我坐好咗後,就突然聽到車長用比較大嘅聲線叫:

「阿太太摺咗BB車先上車」

估唔到阿太太撞聾咁款,交咗佢車上個B俾佢個已經孭住咗一個B嘅菲姐之後,強行「隊」佢部BB車上車

車長再強調一次:「要摺車」

阿太太就好唔耐煩咁話:「上咗唻咪摺,我大肚㗎!」

然後就有好心人幫佢摺車,車長就停曬車等佢哋摺。但係好心人又唔識點搞部BB車,擾攘咗一輪,終於開車

阿太太又心生不忿咁叫:「我平時搭下架巴士都唔係咁!」

車長就應佢:「咁你搭下一架啦!我架係咁㗎喇!」

好心人就勸交:「唔好嘈,唔好嘈」

阿太太就好激動,就喊咁款話:「我大住肚七個幾月,仲要送兩個(目測係N班/K1)返學!你知唔知我好辛苦!」

車長就冇再應阿太太

唔知係咪車長唔再應佢機,阿太太啲怒火又再衝上雲霄:「我產前產後抑鬱㗎!」(謎之聲:咁你睇醫生啦!)

「我好__辛苦!我要投訴你!」

果位好心人就扶住阿太太行去車頭影車長個名,阿太太影到坐返低就唻施展佢嘅獅子吼:「鄧生!我一定投訴你!」

車長繼續唔回應

阿太太開始自言自語:「我上車話咗你聽我大肚㗎啦!你睇到㗎!我仲要送返學,好辛苦」(謎之聲:你大肚係關你老公事,唔係我搞大你個肚!你冇屋企人幫你,係你屋企人問題,呢度冇人欠你!)

然後阿太太好似皮已收,唔再吼叫,好快就落咗車

如果你係佢屋企人,麻煩你帶佢睇醫生啦!唔睇醫生就俾錢佢坐的士啦!

讀者投稿@我都係老母呀!人地老母!

error: