「唔該借借」都唔得咩?

#ParentLicenses2069

今日帶我個三歲仔去公園玩,玩咗一陣要用腳跨過去嗰個設施(但我唔知點形容個設施,所以上網搵咗張圖)

直到我仔去到最後一級準備跨上返接駁口時,前面突然有兩個目測小三以上嘅小朋友跑過嚟坐低打機

我就教我仔同哥哥姐姐講「唔該借借」,問吓「可唔可以俾我哋過咗先」

然而個小朋友無望過我哋,只係邊打機邊答:「唔得呀,因為我好攰要坐吓」

我就指住前面長櫈話:「嗰邊有櫈,要休息打機可以過去嗰邊休息㗎」

小朋友繼續低頭打機,且無望我一眼,再答:「唔得呀,我要坐呢度呀,唔可以俾你過呀」

我堅持:「但係呢個係公園設施,可唔可以讓一讓俾我哋過左咗先呀?你哋要休息可以過去嗰邊坐㗎」

跟住我就周圍望下小朋友家長喺邊啦,一擰轉頭就見到有個女人望住我哋,同一時間遠處就有個男人開聲喝令兩個小朋友返落地,兩個小朋友都即刻跑咗過去男人嗰邊

隨後個男人突然就嗌過嚟話:「係呀!佢哋腳痛呀要坐呀!佢哋頭先整親腳呀」

我老公就講:「腳痛要休息就返屋企休息啦!」

個男人不悅,就拉低口罩,抱住個目測兩歲嘅小妹妹衝過嚟大鬧:「咩事呀你而家?!我而家咪處理緊囉!我唔係唔處理呀!佢腳痛要抖呀!你咩事呀?!你想我點呀!你想我點呀!我而家唔處理咩?!你嘈乜撚嘢呀!你係咪想打交呀!你想點呀而家!」

我老公就答佢:「而家唔係大聲就大晒,唔係講粗口就代表你威啲㗎先生」

其後個男人嘅朋友就跑過嚟抱走男人手上嘅小妹妹,重有途人拉開兩個叫:「一人少句啦,大家帶小朋友出嚟玩都係為開心」

呢個時候對方小朋友嘅媽媽就出聲鬧我:「你望咩呀而家!你想點呀而家!我頭先都見你啄住佢哋(嗰兩個小朋友)好耐㗎啦!」

當佢講呢句我就叮一聲明晒,原來佢哋一直喺後面望住而容許佢小朋友霸住條路;再講,佢小朋友跑得咁快,哪來整親腳?咁我就覺得無必要花時間同佢哋嘈落去

而且,我見我仔都有啲驚,所以我就叫我仔:「走喇,去第二個公園玩」

呢個時候我仔就開始喊,嗰個男人同女人就喺後面大聲講:「你睇吓!要個仔話走就走喎!」

無奈我就帶住我仔離開咗嗰個公園,而由頭到尾佢兩個小朋友都係繼續低頭打機,完全係無望過我哋一眼

真心想問吓大家,公園設施俾人霸佔,我教我仔講「唔該借借」都唔得咩?利申:我由頭到尾都係禮貌客氣地問嗰兩個小朋友

圖片來源@誰大誰惡誰正確?
讀者投稿@誰大誰惡誰正確?

error: