唯有恭喜你啦

#ParentLicenses1899

講下背景先,我同事個仔就今年升中,屬於48校網觀塘區。以我所知,佢仔啲成績都唔差,就算入唔到Band 1頭,Band 1尾嘅學校都唔成問題

咁當日知道結果之後,我同事就好開心咁話:「我仔跨區入到St. Joe呀!」

我聽到當下都好戥佢開心,港島區間St. Joe喎,名校Band 1喎!但點知,當我望到佢張派位證……我諗有醒目嘅讀者睇都呢一刻都應該知道發生咗咩事啦

係呀,我同事個仔入嗰間St. Joe,睇清楚係觀塘區間St. Joseph’s Anglo-Chinese School(聖約瑟英文中學)。事實並唔係佢所講嘅「跨區」,只得兩個位都入到嘅St. Joseph’s College(聖約瑟書院)

我望住佢哋開心嘅表情,我無再講落去,我亦唔敢問佢哋「你哋係咪搞錯咗?」

我希望佢哋返到屋企會再睇清楚張派位證啦,千祈唔好去錯地方註冊呀!

圖片來源@國產凌凌漆
讀者投稿@搞清楚未呀你

error: