典型防疫戰士

#ParentLicenses1675

我公司同事(下稱A)本身個人都係幾正常,後來佢個女兩年前喺疫情下出世,所以佢變得特別緊張

呢兩年來,佢會好關注我哋同事嘅個人衛生,例如有無戴好口罩,有無聚會,有無定時洗手等等……佢話因為個女仲細點點點,所以希望我哋盡量就佢同配合佢

明白嘅,咁做好個人衛生同時都係保護自己,所以一路都ok。A亦會成日喺Facebook鬧啲人唔戴口罩呀,去船P呀,生日會等等……屬一名典型防疫戰士

兩年過去,佢個女都兩歲,見到佢Facebook開始會多咗帶個女出街,但奇怪嘅係,好多時佢post嘅相片當中,佢個女都無戴口罩,防疫帽都無。諗住佢因為影相先除口罩,但再留意佢同老公都有戴住口罩影相㗎喎,所以覺得有少少奇怪

最近第五波爆發,又將近新年,A又開始做防疫宣傳,叫我哋唔好去拜年,唔好跨家庭聚會,因為如果我哋有咩事會攬炒埋「佢女」

題外話,佢成日都會skip咗個量詞。「我女」「我女」「你仔」「你仔」,永遠無咗個量詞「我個女」「你個仔」,連打字都係咁。Sorry,我個人覺得好銀耳所以呻下

返正題,年初一,佢喺公司group發嘅第一個message唔係拜年,而係問大家有無去團拜……係無頭無尾就咁一句「大家有無團拜」,結果係無人應佢,但大家有send下啲貼圖講新年快樂

同晚,我發現A喺Facebook post咗佢初一嘅「團拜」相,喺嗰張相數過有26人。我即時閃出一句:「你叫人唔好跨家庭聚會,你自己又跨家庭聚會?」

到咗今日初七返工,佢一返嚟就衝咗去同事B度笑笑口話:「我見你新年好多節目喎,仲要個個無戴口罩,咪叫咗你哋唔好聚會囉,一陣惹到我,我就會惹到我女,咁就煩啦」

屌!新年流流我都唔想講粗口,我忍唔住又笑笑口彈咗佢一句:「下!你話B?你初一都26人啦」

A:「我個啲全部係親戚呀,呀B係同friend囉」

B:「下!Omicron變種識分親戚同朋友㗎?」

A:「唔係,不過我好sure我所有親戚都好保護自己,佢哋唔出街」

我:「都唔會零出街囉……」

A:「總之B唔係咁好啦,咁多人又唔戴口罩」

B:「⋯⋯下」

我:「咁你26人都無戴口罩呀,咁又好好?你自己有個女出街夠膽除咗佢口罩影相,你而家話人聚會又唔戴口罩,你都幾double standard㗎喎」

A:「我無,我不嬲無幫『我女』戴口罩,佢得兩歲咋。『我女』咁細,佢唔會知口罩用途,佢只知唔鍾意有嘢罩住佢,所以我先咁緊張你哋唔好惹到我」

之後嘅對話已經唔再重要,因為呢個老母係CLS,我同B以後返工都唔會再就住

讀者投稿@屌你幫個女戴番個口罩先再講啦

error: