咩就係「常識」呀!?

#ParentLicenses1774

有日搭西鐵,見到有個K2, K3左右嘅細路周圍走,周圍摸,又跳「鋼管舞」,行為已經好滋擾車卡內嘅乘客,更甚係當細路咳嘅時候,仲要係除開口罩咳

其中有個大約20零歲嘅小姐姐,見到咁嘅情況就同個小朋友講:「咳要戴返口罩,唔可以除咗口罩喎」

個細路就衝返去同阿媽講:「個姐姐鬧我呀」

阿媽即刻行過嚟同嗰個女仔講:「關你咩事呀!?梗係除口罩咳啦,啲口水喺晒口罩裏面,咪唔合衛生囉」

我見到咁樣都出咗句聲

我:「太太,你細路咳,除口罩唔係咁好囉,口罩就係用嚟擋住你啲細菌同口水㗎嘛,你咁樣成車都中晒招囉」

點知個阿媽竟戾橫折曲:「咁驚你咪唔好出街囉」

然後個女仔就話:「衛生係常識嚟㗎」

個阿媽繼續蠻橫無理:「你哋咁驚,你自己揸車、自己買車囉,你班死窮鬼係都要搭車,咁我有咩辦法呀」

然後有個阿叔都睇唔過眼:「呀太太,你冇衛生常識,而家係你個仔唔啱,你點教仔㗎呢?」

個頭講完,個仔又除低口罩向住人咳

成車啲人即刻望住佢啦,點知個阿媽又一句反駁我哋:「咩就係常識呀!?你哋識唔識呀!你哋咳啲口水喺晒口罩裏邊,你哋先核突呀」

我就話喇:「呀太太,口罩真係用嚟擋口水、飛沫㗎,係你冇常識囉」

個阿媽仍然不甘示弱:「你哋先冇常識呀!我個仔返學日日都會快測係陰性先出門口㗎,即係冇事啦!冇事你哋驚咩呀!」

個女仔就話:「太太,就算你唔係新冠病毒,你都有其他感冒啩?又打乞嚏,又咳呀!」

阿媽再反駁:「佢鼻敏感冇菌㗎!」

個阿叔就逐點擊破:「太太,鼻涕都出埋嚟,咳嘅時候又有痰聲,鼻敏感會有痰㗎咩?你話流鼻水打乞嚏就話啫,你咳喎,有痰喎,我做咗幾廿年人,未見過鼻敏感咁樣呀!你話個氣管敏感就差唔多」

卒之個阿媽即刻拉住個仔去咗下一卡度坐,全程向我哋呢邊望,而當然佢個細路仲不停喺度除口罩咳

唉,戥下一卡嘅人真係陰公,個仔咳同打乞嚏都係除口罩

我想問而家個口罩係用嚟做咩㗎?!

讀者投稿@一個無錢買車既人

error: