男人把口信唔過

#ParentLicenses1669

前幾日睇到表妹呻22歲仲俾啊媽收走利是,好無奈。雖然屋企環境比較差,但又真係唔爭在嗰幾舊水,不過就令我想起童年往事

父母喺我五歲嗰陣講過,喺我返小一時,就可以自己袋利是。真係到我小一,我第一次可以擁有自己嘅利是時,我同阿妹超級開心,雖然只得260蚊,但對於我來講係巨款,直情要抱住啲利是瞓覺

年初二,爸爸就話:「我要打麻雀,唔夠本金,你哋借俾我,到時還嚟300蚊齊頭俾你哋」

咁我都好猶豫,佢到下晝又問咗我兩次,最後我都借俾佢,但我金牛座嘅阿妹就死都唔肯,跟住我就好愕然地聽到我爸係咁鬧佢

爸:「冇鬼用,而家幾舊水都唔俾我,以後仲會養我?咁嘅女留嚟都冇用,你都唔使去讀書啦!」

我妹又真係好硬頸:「你把口咁衰,輸一世啦你」

後來我妹就離家出走去咗婆婆屋企

到第二日,我問我爸攞返我利是錢,佢就開始鬧我:「幾百蚊都要同啊爸攞返,你讀書唔使錢呀,你食嘅、住嘅、著嘅,唔係老豆嘅錢呀?生女有乜用呀?」

我呆咗望住佢:「你尋日唔係咁講喔?」

我爸就好晦氣咁走咗出去

我阿媽話:「呢件事教精你兩件事,一、男人把口信唔得,就算係你老豆;二、唔好借錢俾人,除非你預咗收得返」

我又呆咗:「阿媽,你咁都得?」

往後幾年,爸爸都係咁用不同藉口呃走我哋利是錢……至少係呃啦,唔係搶啦,我妹依然唔俾,我就為咗和氣生財都係俾佢。直到我中一,我爸先唔好意思再呃走

宜家我仔得三歲,我每年都同佢一起拆利是,一起數錢,一起存入我同BB嘅聯名戶口。可能係因為細個嘅遺憾,我兩個妹每年每人都俾5000(10封500蚊利是)俾小朋友開心,加埋其他親戚俾嘅利是,相信等佢大個應該都有二十零萬利是基金

不過,我唔知佢大個少少時,會不會覺得媽媽搶走佢嘅利是,定係等佢大個少少後俾一小部分佢,而大頭就存起來呢?

圖片來源@行運一條龍
讀者投稿@無利是的利是狂魔

error: