出巡

#ParentLicenses2225

諗起有件牽涉三代同堂事

有年同男友去行花墟公園花巿,到公園之前嘅路,逢經馬路位已經多人,到咗要截住過咗一輪再一輪人潮嘅狀況

附近有家人分散行緊(我點解知佢哋係一家人?因佢哋有離遠叫對方同對方傾計),有個推住BB車兼拖住細路嘅女人,佢口就叫個阿婆(唔知佢阿媽定奶奶)小心啲行,但又唔係癡住佢一齊行,由得個阿婆自己自由奔放

有一刻,阿婆明明係向前直線行緊(呢刻喺我側邊,唔喺我哋面前),但突然喺馬路上改變方向打斜行,隨即變咗喺我哋面前經過

我同男友立即側晒身,恐防會撞到佢。我男友因突然避佢,都差啲跌一跌。突然間,後面有個男人超大力推我男友,因我手拖住男友,佢被人推嗰刻郁到我手都屈一屈,所以我哋都一齊向後望睇下發生咩事

個男人就好惡死話:「你爭啲撞到佢呀!」(佢意思係指嗰個阿婆,不過唔知阿婆係佢媽定外母啦,仍然關係不明)

我男友問:「咁有無撞到?點解可以出手咁推人?」

個男人都明知無撞到,所以佢無答,只勁大聲重覆嗰句「你爭啲撞到呀!」

個阿婆喺呢個時候已行返屋企人側邊,阿婆自己都話無嘢

我追問佢哋:「做咩咁推人,避晒你都推?」

未幾,男人個老婆就喺我後面用架BB車不斷撞我對腳,叫道:「行啦行啦!」

我話:「行就自然行,使鬼你叫?」

我邊行邊繼續問:「點解我哋無撞到阿婆,重諗住避,都被你咁推?你轆我隻腳又唔見你話下自己?我話你咁驚人撞到自己老人家,又唔攬住護住佢行,又帶佢出咁人多咁危險地方?」

兩公婆答唔到,就只係繼續大大聲叫人行

事後同男友傾返,佢話嗰刻見到呢家人原來重有個工人姐姐喺側邊,我知道後更覺得佢哋荒謬好笑。下,就算個老婆推車拖細路「好忙」,個老公或者工人姐姐都可以拖住阿婆吖,咪唔使咁「驚」囉!一係除非個老公忙住拖住工人姐姐,但就算係,佢都有兩隻手吖,一邊拖一個囉

直到而家我都仍然記得嗰兩公婆惡型惡相出巡咁款大晒嘅樣。我想話,真係唔係你有老人家同細路就大晒㗎,人哋都係人,唔該互相尊重啦!

到底係咪阿婆當年唔識教仔/女,教到下一代咁,然後下一代又喺啲細路面前做壞榜樣?

讀者投稿@路人甲

error: