煩請你去call的士

#ParentLicenses1480

話說於某個星期六搭鐵返工,喺轉車站上車,咁啱我坐到個關愛座隔離嘅普通位

本身要照顧家中小baby嘅關係,成個人都好攰,但為咗令自己唔好坐到飛站,梗係篤下電話令自己唔好瞓著

當列車到達尖東,就有一家四口上車。媽媽拖住個目測10歲嘅女,而講法文嘅爸爸就推住BB車,載住佢哋大概5歲嘅仔仔

個媽媽一上嚟就拖住個女指住我話:「哩度係關愛座,唔該你起身俾我個女坐」

我當下即刻黑人問號??關愛座??佢講梗我隔離個兩位??

係我仲發梗呆,懷疑梗人生嗰陣,喺我另一邊都係普通位嘅女士就讓咗俾哩兩母女一齊坐

我見佢都坐低咗後,就懶再理佢哋,繼續篤機

點知就俾我聽到個媽係咁同佢女講:「哩度成行都係priority seats嚟㗎,係for children,not for adults」

我忍唔住話:「其實關愛座只係最側邊嗰兩個,其他嘅都係普通位啵」

然後佢就又鬧我:「哩度成行都係priority seats,係俾小朋友,唔係俾你坐㗎!」

我再話:「Sorry,哩個真係唔係關愛座。再講,其實任何人有俾錢搭車嘅,都有權去坐每一個位置,唔係剩係俾你個咁大個嘅女女!」

本身仲想繼續教育下佢,可惜我已經到站要落車

但當我想落車嘅時候,佢嗰位法文丈夫係要擋住我去路,唔俾我落車

係啦係啦係啦係啦,知你好x型

可能我見識少,真係未見過啲咁野蠻嘅人,仲要係做人父母,咁教啲小朋友

如果關愛座真係只准小朋友坐,咁老、弱、傷殘、孕婦係咪唔使坐?

再者,一個人就算外表睇起嚟好健全,但你永遠唔會知道佢係咪有啲乜嘢傷患病痛

讓係人情,唔讓係道理。唔好情緒綁架其他人,無任何人要為你嘅小朋友承擔照顧嘅責任。

如果你真係要你小朋友出親街都有位坐嘅,煩請你去call的士

讀者投稿@返工前想休息下嘅小薯

error: