乘客新秩序

#ParentLicenses1976

成日搭38號巴士都俾啲「畜牲」打尖!明明成條隊喺度,牠們也會好順理成章咁攝入來的!

之前有件肥矮醜男拿着馬經,佢一路睇,一路行,也可夾硬攝我前面。我當時孭住個環保袋,咪隔住個袋喺後面大力推咗佢一嘢兼且踩佢一腳

話說今日我排緊隊上車時,有個年約10歲,身高約150cm高嘅細路仔以「放狗式」咁拖住佢老母喺後面,又一嘢攝咗我前面,一口氣衝咗上車!

我咪吟咗句:「咁樣打尖都得嘅?真無教養!」

佢老母即擰轉身,瞪大眼,鬧我:「嘈嘈嘈,嘈咩呀?我哋唔坐㗎,企㗎!而家咪俾你行返前去囉?想點啫?」

嗰句「想點啫」×講咗次

我話:「無無無,讚妳叻,好家教啫!」

對方繼續發雞癲:「咩啫?想點?俾你行先囉!」

我真係大開眼界,喺細路仔面前做錯唔認,重要聲大夾惡!等同同個仔講:「理虧唔緊要,發爛渣就得!」

根本係一堆歪理!你話「唔坐,只企」就可以唔排隊?真係巴士乘客新秩序,港媽亂鳩敘(述)!

你已經打咗我尖上埋車,拍埋八達通,話俾返我行前去?插完我一刀,𢛴返出嚟,就可以話無事發生過?果然係潑婦,癲雞,蠻夷!你唔覺醜,重理直氣壯果吓先絕

後續我上咗上層,所以唔知佢係咪咁有骨氣企到落車啦!

中途有個着龍運制服嘅肥婆插把口埋來:「大把位,使乜咁少事也睇唔開,嘈住晒?」

呢啲係立場問題,妳咁睇得開,返工唔好出糧吖!乘客上車唔俾錢都咪出聲呀!第時你俾呢類社會棟樑周街一刀隊死,咪怨無人理!

我被人剝削,遇到不公平對待,不選擇做「鍵盤戰士」,而選擇即場出句聲啫,竟然都被兩隻蠻夷圍攻!?

而家香港啲社會風氣,真令人氣結、傻眼!難怪咁多人會移民,香港已無得救!

圖片來源@globo.com
讀者投稿@chanel5fifth

error: