生於呢個家庭就一定要聽父母講!

#ParentLicenses1466

我有兩個女分別4歲和6歲,奶奶細妹間村屋兩層高連天台

最近疫情緩和咗好多,所以家人都想多啲聚會,就打算叫埋一大班親戚總共有廿幾人一齊聚會

然而,佢哋表面上會用公筷,但實際上夾夾下都會唔用,諗真都有啲擔心我兩個女,唯有到時可能再諗辦法

年尾老公嘅表妹結婚,多數都會搞婚宴。我都有問奶奶:「如果到時爆到七彩,過百單、幾十單咁,點算?」

點知奶奶嘅反應就係一如以往:「有親戚叫到,一定要全家出席,唔理當日確診數字幾嚴重,冇得推!」

我叔仔第一時間都有鬧爆奶奶,叔仔話佢啲小朋友得兩歲,去到感染病菌又點算?好牙煙呀!

奶奶話:「其他親戚如果第時唔出席你喪禮,咁你又如何?係咪咁唔畀面?係咪咁冇人情味?」

總之奶奶一路鬧爆叔仔唔啱,話佢唔孝順父母,一味數臭

不過我估老公表妹見到時勢色唔對,應該會取消嘅

為求達到目的,奶奶已經向我兩個女埋手,就話:「有咩party、聚會一定要去呀,好多小朋友同你玩,又有玩具,有好多好嘢食」

兩個女被催眠,都同我講話一定要去,如果唔係佢哋會嬲嬲豬、喊喊喊豬。除此之外,奶奶仲會用啲禮物嚟引兩個女同我講㗎喇!

我作為大人去就冇所謂,但係點解兩個女咁細個都要去呢?知唔知咁細個嘅小朋友係未可以打疫苗住?奶奶完全一啲警覺性都冇

老公嘅反應就係話:「到時先算啦,到時就先諗辦法去應付」

不過我見叔仔一出聲都已經被奶奶鬧到趴晒街,都知唔仲可以講啲咩

奶奶仲話叔仔生於呢個家庭就一定要聽父母講 ,唔可以反抗🥴🥴。仲話佢打靶仔, 父母平時最錫就係叔仔,居然夠膽咁樣同父母講嘢?!

到時如果兩個女真係扭晒計我都唔知點算,始終奶奶一定會使盡辦法叫個女不停嘈

好心奶奶教啲小朋友要有正確衛生常識,唔係一味為面子、為傳統觀念咁樣

我怕我應付唔到奶奶教返兩個女嚟對抗我,自問自己都唔識解決,所以我諗我未完全攞正牌生仔

請問大家有咩高見?

讀者投稿@milk

error: