你隨口幾句說話,可以令人好崩潰!

#ParentLicenses1105

唔知道大家有冇聽過妥瑞症呢個症狀?

我個仔今年八歲,喺六歲嘅時候確診咗呢個症狀。佢嘅狀況唔算太嚴重,起碼唔會影響到身邊嘅人。佢會眨眼、搖頭同埋做鬼臉

上個月帶佢去銅鑼灣覆診,由於聖誕裝飾都未拆,好靚又吸引,所以停咗腳步,同仔仔欣賞

睇咗陣,有個同仔仔差唔多大嘅小朋友都近賞聖誕裝飾

喺正隔離,真係喺正隔離!!!!!!係另一個小朋友同佢媽咪嘅對話……

小朋友:「媽咪,點解佢係咁搖頭嘅?」

媽咪:「佢可能傻㗎,唔好企咁近,費事佢突然打人」

小朋友:「媽咪,你睇下,佢塊面好似抽筋咁呀」

媽咪:「好心傻嘅就唔好帶出街啦,影響到人點算」

我忍唔住,聽到真係好嬲

我:「太太,我仔有妥瑞症,佢行為上的確同其他小朋友唔同,但你哋有你哋睇,我哋有我哋睇,究竟影響到你乜嘢?」

媽咪:「嘩!會唔會傳染㗎?你咁黑心嘅,我個仔企喺你個傻仔隔離咁耐,又傻咗咁點算,真係自私」

我:「你無知又無品,我仔唔止唔係傻,反而比一般小朋友更聰明。醫生講,學校成績亦一直都頭幾名。我個仔係大腦內嘅多巴胺受體過度活化,所以會咁,你唔知,我宜家話你知!!!」

「當住我哋面前又話傻又話傳染,會令我仔好難受。為人父母,身教同口德好重要,做返個有人品嘅媽咪啦!」

媽咪:「讀特殊學校呀,死傻仔,癲嘅生個傻,啱啱好!」

之後兩母子即刻走咗

走咗之後,我個仔忍吾住喊。我真係好心痛。太太,唔知你睇唔睇到,你隨口幾句說話,可以令人好崩潰!

妥瑞症係唔會傳染,希望大家多啲了解。唔明或者唔了解無所謂,至起碼見到呢類小朋友,唔好再傷害佢哋嘅心。本身佢哋已經好辛苦,但願唔好再有人用難聽嘅說話去傷害佢哋嘅心,真係好難受!

讀者投稿@傷心嘅媽咪

error: