胸圍

#ParentLicenses2402

我係一位單親媽媽,有一仔一女,可惜法庭判咗仔女各自跟父母生活,我同女女一齊

父母隔個禮拜有仔女嘅探視權,即係第一個禮拜爸爸可以一齊同子女過星期五下午至星期六晚,第二個禮拜就到媽媽,如此類推

上一次女女返屋企,佢同我講爸爸叫佢:「著媽咪件衫入面上面嘅嗰一件」

當時我get到係爸爸叫佢戴bra(順帶一提,我女而家六歲)。阿女再講:「爸爸話媽咪唔著」

我同佢爸爸關係好差,平時有社工協助溝通。我隨即將呢件事同社工講咗,請社工幫我問下,究竟阿爸同個女講過啲咩,個女返屋企會同我講啲咁嘅嘢?

結果社工嘅回應返嚟話:「阿爸同工人姐姐同阿女一齊外出,經過賣bra嘅舖頭。工人話要入去買bra,阿女指住舖頭問嗰啲係咩嚟。阿爸答佢呢啲係胸圍,大個嘅女孩子先要著,等佢大個啲媽媽會教佢同帶佢去買」

讀者提供@單親媽媽

爸爸無講話阿囡而家要戴,但係問到媽咪「唔著」呢件事,社工就話阿爸無表示

我將呢個回覆轉述咗俾阿女知,阿女話阿爸講嘅嘢無一句係真。再者,呢個家庭要幾有愛,工人姐姐先會同阿先生講:「Sir,我可唔可以入去買bra?」

圖片來源@絕世好Bra
讀者投稿@單親媽媽

error: