音頻操作

#ParentLicenses2403

某日同屋企人一齊去食壽司郎,當時店員安排我哋坐吧枱位。一行近張吧枱已經聽到有個細路喺度尖叫,望真啲,原來嗰一家人就坐正喺我哋對面嘅卡位,即我哋中間只係隔咗條輸送帶。嗰家人老豆老母坐埋一齊,而個小朋友就同個隨行者坐另一邊

成餐飯個細路不停大嗌再加埋尖叫,一時企起身搞後面張枱嘅食客,一時又搞輸送帶上面嗰啲嘢

成程佢老豆老母坐喺原位,完全無制止小朋友嘅動作,只係識得用把口嗌:「唔好搞啦B!停啦!」

小朋友聽到佢老豆老母叫佢停手就會狂嗌加尖叫,跟住又循環不斷咁搞後面嘅食客、搞部點菜Pad同搞輸送帶上面啲蓋同食物

今次佢老母都有勁大聲呼喝個小朋友:「都叫你唔好搞囉!你停一陣好無啊!?」

當然,佢嘅呼喝亦都係只會搞到個細路狂呼尖叫,中高低聲都叫晒

後尾我忍無可忍,企起身打算叫佢老豆老母控制下佢個小朋友。我企起身嗰下就同個老豆四目交投,跟住佢老豆就好晦氣話:「唉走啦!」

惟最後都要聽個細路嗌多一陣佢哋先走

嗱,我估應該會有父母會彈句「你無小朋友唔會明白」嘅金句出嚟,但我想講嘅係,雖然個細路猛尖叫又騷擾到啲食客嘅行為係唔理想兼且好煩好難頂,但作為父母只識用把口講,但無做任何嘅動作去教小朋友咩叫唔好搞,而且要同小朋友分開坐,小朋友做出唔乖嘅行為都無去控制佢,咁樣應該係未考好個牌?

圖片來源@自由時報
讀者投稿@壽司娘

error: