激情對話

#ParentLicenses2394

帶細路去玩就掛住自己玩電話乜都唔理,影響到人就搬「佢只係小朋友」「你咁大個唔識就吓小朋友咩」呢啲廢話出嚟嘅廢柴家長,平時上網見得多,今日終於俾我遇到,重嚴重影響到我

當時我忍唔住當場話個家長,佢竟然重可以懶寸咁覺得自己冇問題。我而家就將件事寫出嚟,俾你條柒頭睇吓到底其他人係咪同你一樣睇法

話說夜晚八點左右,我落街練吓「Yo Yo Run」(補充:會有「嘟」嘅聲響,跟住呢個節奏會越嚟越快,約六分鐘就會跑完,練一次就夠)。嗰晚羽毛球場冇乜人,就去羽毛球場跑啦

整個球場由兩個羽毛球場組成,我就選擇喺最邊邊靠牆一邊來回跑。當時冇人打羽毛球,只有一個工人姐姐帶一個細BB散步玩。工人姐姐全程陪實BB,我有同姐姐講我來回跑,請佢小心啲。聽到佢用簡單廣東話教BB:「哥哥跑步,唔好撞撞跌跌」,呢個OK冇問題

不過,重有另一對分別大約K1、K2嘅小兄妹早就喺場內跑嚟跑去,由我行入球場到熱完身,阿爸都全程低頭玩手機冇理過佢哋。咁我就同兩個小朋友講:「叔叔會咁樣跑步(用手指住示意來回),你哋要小心,叔叔好快做完運動」

然而,因小朋友係由生番教出嚟嘅,真係唔會識聽人話

到我開始跑(前段來回廿次個節奏慢啲嘅),兩個細路就好興奮咁跟住我一齊跑。原本成個球場咁大,我理得你做乜吖,但佢個大仔係全程推住架超市鐵車嚟跑,佢阿妹又跟住跑,而且佢哋似乎當咗我係遊戲機咁,以為自己玩緊「青蛙過河」,不斷推住架車跑嚟停喺我前面。到我跑到前,佢哋就會急急推走

其後,有一次我已經就跑到,佢先推架車想穿過我嘅跑步路線,結果架車撞到我。唔緊要,他只是個小孩,唔識判斷好正常。當時速度唔快,唔太影響我節奏,冇嘢繼續跑

佢阿爸係聽到撞到鐵車聲,終於識第一次開口講嘢。爸:「小心啲唔好阻住人」

冇錯,佢係整到人先識開口。當然啦,都係嗰句,生番真係唔識聽人話,佢兩個小朋友繼續冇停過,而阿爸又繼續玩電話

跑多陣後,今次到阿妹。佢明明係跟住阿哥避開咗我呢舊「河上嘅木頭」,點知佢又突然轉身回頭跑去我度,好在係我避開咗佢。佢阿爸又識講多次:「小心啲唔好阻住人」

係呀,佢覺得講咗就完成咗佢嘅責任㗎喇,理得自己個仔女有冇繼續阻住人吖,之後又繼續玩電話

隨後我跑嘅節奏速度已經好快,基本上一到盡頭就要轉身即刻再跑。佢兩個企喺我轉身位側邊,我都預判咗佢哋唔識預判,打斜跑到好開去側邊,避之則吉。佢老尾個仔竟然推咗架車跑去我前面攔路截劫咁,我啱啱轉身真係估唔到,撞咗落架車度

我卒之忍唔住問佢個廢柴老豆:「識唔識睇住你啲細路唔好阻到人?」

呢句問題成功展開激情嘅對話

😡:「識唔識睇住你啲細路唔好阻到人?」
🤷‍♂️:「好似係你要睇住啲細路喎」
😡:「佢哋咁樣係咪好易會撞到佢哋(我都廢時講會整親我)」
🤷‍♂️:「咁你咪試撞到囉,去試啦!」
😡:「我做乜無啦啦要撞你啲細路?」
🤷‍♂️:「你牛高馬大唔識讓吓啲細路㗎?咁大個人蝦細路?」
😡:「你係咪搞笑,係咪已經讓咗你哋,我縮喺場邊跑,成個球場其他位都係你哋㗎,隨便你哋點玩啦!重有,我要蝦細路就直接鬧你兩個仔,唔係選擇同你講啦柒頭」
🤷‍♂️:「喂哥仔,你嚟之前我哋已經喺度玩緊,而家係你阻住我哋呀!」
😡:「大佬呢度先到先得㗎?你嚟先所以其他人唔用得?不過由你開頭乜都唔理,就知同你啲柒頭講幾多都嘥氣,一定覺得自己冇問題」
🤷‍♂️:「係呀係呀,以為自己講嘢好有道理咁,走啦阻住晒,拜拜(懶寸咁揮手嘅動作)」

因為節奏已經斷咗,我都廢事再跑。大佬呀,我只係想正常咁跑幾分鐘啫,你老闆我完全冇怪兩個小朋友,而家係屌柒你唔識做人老豆呀,柒頭!

讀者投稿@跑步L

error: