有個伴

#ParentLicenses2395

平時成日聽人講「細路仔需要有個伴,所以要生多個陪佢」,但今次事件係朋友A話個女需要有個伴,見大家咁熟成日出嚟食飯,就叫朋友B生個細路陪佢個女玩

A有個歲半嘅女女,B就剛剛結婚冇耐,而我就比較早婚,已有一個就讀中三嘅仔。有次我哋飯聚,A就叫B要生就趁早,唔好等到高齡先去諗,同埋遲啲兩個差唔多年紀嘅細路可以一齊玩,所以A就勸B快啲生一個小朋友陪佢個女

趁住A去咗廁所,我就把握機會提醒B

我:「你諗清楚呀,而家咁嘅時勢,俾我係你就唔敢生,最近都開始諗緊移民」

B:「我考慮下先,但A又講得啱,生完大家可以一齊玩,其實都幾開心」

我:「總之諗清楚先啦,唔好為咗生個細路去陪人哋個女,養一個細路好貴,你都要諗長遠啲,睇下而家嘅環境適唔適合」

後來B有咗,佢個女出世幾個月後,A就舉家移民。有次B約我食飯,佢同我呻

B:「唉,個A都冇口齒嘅,又話一齊玩,點知就拍拍囉柚走鬼咗。我女咁細個,都冇可能同你個仔玩,你個仔都咁大個」

我:「所以當初咪叫你諗清楚」

唔識講,勸又勸咗,講又講咗,我都唔知點評論佢兩個,一個講嘢唔負責任,一個人話乜就做乜。細路仔唔係玩具,亦都唔係工具,真係生仔要考返個牌先

讀者投稿@儀

error: