開心就好

#ParentLicenses2393

事隔兩年,諗返起依然覺得好嬲同好委屈,想上黎呻下。其實有啲人做咗父母都係累咗下一代,好可怕

某一個假日,我一個人推住個女入咗某一間大商場嘅日本U記,去睇下個女啲褲仔。咁啱個display位喺角落頭,我就推咗架車入去睇

突然之間,有個男人冇啦啦哄個頭埋嚟,距離十厘米左右咁hold住,再怒睥咗我幾秒。我一邊靜止咗扮若無其事,又一邊諗緊發生咩事?應該點做?係咪遇咗變態佬?

我之後忍唔住擰過去問佢

我😀:「先生,請問咩事?」

佢😡:「八婆,你架車撞到我呀!」

我😅:「係咩?sorry呀。你直接講呀嘛,唔使哄埋嚟睥住我」

佢😡:「你做人老母,有冇家教㗎?」

佢😡:「(繼續鬧)」

我😅:「其實我應該都係揩到你腳邊啫,我個位夠晒攝落去,都冇好大力撞到你。大家都係有小朋友,互相包容一下啦,冇心嘅」

重點係我肯定無撞過佢,因為撞到架車係會䟴一䟴,我係完全冇感覺同埋好順利咁直入角落位睇啲褲

佢😡:「(繼續鬧)」

我😅:「我都同你say埋sorry啦,你男人老狗,唔小心揩到你,又唔係撞傷你,咁其實你重想點呢?」

聲浪唔大,我哋對話一直都冇人理。忽然,佢老婆擰個頭嚟,我真係人生第一次見識到潑婦罵街,從兩米遠都聽到嘅聲線,加上連珠炮發嘅句子,再夾雜粗口,身邊重有兩個目測五至七歲嘅小朋友企喺度

佢:「你講乜x嘢呀!乜x嘢男人老狗呀!你點x樣做人老母呀?做到你咁樣,你眼有事呀?架車周圍撞,你咪x做人老母啦……(下删五十字)」

我:「我見你哋原來都有小朋友,都推過BB車啦……

我重想講落去嘅時候又俾佢老婆一輪咀咁插話同鬧,所以我發現佢哋真係唔講道理同癲嘅,加上我即使揩到都係我理虧。雖然好小事,但一陣被人拍片容乜易變到我有問題,分分鐘重傷到我BB

於是,我沉住氣笑一笑講咗句😃:「你哋開心就好啦」

佢老公呆咗一秒,話:「我哋緊係開心啦,係你唔開心咋嘛!」

我😃:「放心,我冇唔開心,啲人個個望住你哋咋嘛,你哋鬧得開心啲啦」

因為我喺個角落,佢兩公婆擋喺我前面,我專登重講「唔該借借,我要出去」,然後就一路走去成兩米咁遠嘅收銀處排隊。個女人把口係完全冇停過咁鬧,咩「死肥婆航空母艦咁大份咪喺度撞嚟撞去(利申我係中碼身型,佢先係大碼)」

全間店望住佢,而我只係回回頭望下佢,沉住氣俾埋錢走人,一離開舖就飛奔爆喊,委屈到極點,第一次帶住BB被兩個人夾住喺角落咁大聲鬧🥲。後來諗返,其實最慘係佢啲仔女,至於男同女都係天生一對

後記:成件事係冇職員出嚟幫過手調停嘅

讀者投稿@Miss C

error: