𥄫嘢

#ParentLicenses2386

星期六日商場女廁要排隊好正常,但以下行為真係好無禮貌。唔好同我講小朋友唔識,就係唔識先要教,識晒使咩要你教呀!

我同親人去紅磡站某商場去廁所,一前一後咁排隊等去。我親人入咗廁格後,我等下一個人去完嘅時候,我後面有個目測六七歲嘅女仔走出嚟,佢踎喺啲廁格門底嘅空隙去望

我想講,嗰個商場個門隙至少有25cm,本來以為佢只係𥄫一個廁格,又以為佢只係睇下佢呀媽去完未,點知佢係逐格逐格𥄫

我即刻出聲叫停佢,我話:「唔再𥄫啦,你咁樣好冇禮貌,人哋去緊廁所」

佢話:「關你咩事啫,我鍾意𥄫咪𥄫囉!」

後面有個女人都出聲:「你呀媽喺邊呀?𥄫人去廁所咁冇教養」

個女仔重大大聲話:「去廁所去咁耐,咪𥄫下佢哋喺入面做咩囉!」

跟住有個女人去完出嚟,個細路女直接入咗去,但係原本我係排喺佢前面嘅,不過我廢事佢𥄫我,所以冇出聲

未幾,貌似佢呀媽行入嚟問佢去完未,排我後面個女人就問佢:「你個女係咪粉色衫綠完褲?」佢媽話:「係」

個女人就話:「你教下你女啦,佢頭先踎喺度𥄫人去廁所」

佢媽話回應:「小朋友急尿冇辦法,鬼叫啲人去咁耐咩!」

有對本來冇出聲排後面嘅母女中嘅媽媽都出聲話:「我小朋友都急,但我會教佢等下,一係就早啲出聲話要去,𥄫人去廁所點得㗎?」

最後我就有廁格去廁所,親人洗手時都感嘆而家啲父母太蹤容個小朋友,遲早要還!

讀者投稿@Yyuy

error: