咁大個人褲都唔識著,第時點幫個女著裙啊?

#ParentLicenses0760

我住緊威院三日等生仔,深深體會到生仔要考牌嘅重要性。

今日對面床嚟咗個妊娠糖尿嘅媽媽。一入嚟,佢就已經講嘢超大聲好擾民,之後發生咗好多醫生、護士、甚至連清潔姐姐都反白眼嘅嘢:

  1. 帶咗個28吋喼入嚟
  2. 佢一入嚟就有姑娘拎糖尿餐單比佢,解釋比佢聽。但係Lunch果陣,佢將所有嘢全部食晒——下午茶餅乾,生果兩個,再食埋自己帶嚟嘅餅,之後不停口up up,話:「都食唔飽,啲飯好難食,都未食過呢啲菜」,係咁話個姑娘,同人哋講:「自己煮都冇咁難食啦」
  3. 醫院套衫同條褲都好鬆,但係其實係綁繩,可以自己索緊。佢又喺度9叫話條褲咁鬆唔識著,迫到清潔姐姐鬧佢:「洗唔洗幫你著埋啊?咁大個人褲都唔識著,第時點幫個女著裙啊?」
  4. 夾手指測心跳。個姑娘拎部機過去,佢又9叫:「痛唔痛嫁!?好驚啊!我唔敢放入去啊!夾到我啲指甲點算啊!」姑娘反一反白眼,連解釋都廢事
  5. 到佢吉手指測血糖,姑娘解釋一日要吉幾次,早午晚都要,然後示範比佢睇點用,叫佢返屋企要自己做。之後吉咗一次,不停叫痛,喺度叫:「死啦死啦,我返屋企都唔會吉㗎,我會唔會失血過多㗎?」當然又比姑娘鬧到反艇

    只不過係一個下晝,就發生咁多on9嘢,我相信佢平時一定係一個更加麻L煩嘅on9😊

    重點係,佢今次係第二胎……

    讀者投稿@住緊威院待產媽媽
error: