Drama King

#ParentLicenses2263

話說今朝返工時間,我一如既往坐鐵,而車廂亦都係咁多人

未幾,有細路仔上車大聲同阿媽傾計,我都唯有塞耳機忍忍就算

經屯元天一路出去越往市區,就越多人上車,咁個細路仔就移位正正企我斜後面,佢個紙袋角吉到我,我望一望行開一步。

之後架車大力剎車,我失平衡踩到嘢,先知係個細路仔企到伸咗對腳出來,所以被我踩到

佢放聲大叫:「好痛呀!」

我都即刻Sorry Sorry,佢呀媽亦都有叫佢縮返腳唔好咁企

喺呢一刻,我原本覺得事件已經完結,點知個細路仔突然drama king上身咁,講多幾次「好痛呀!好痛呀!」,而且要睥住我,唔講以為係我突登要踩佢咁

我就話:「你使唔使咁睥我呀,我都同你sorry咗,你紙袋一嘢拮我都無出聲啦」

佢媽突然就起晒鋼:「佢細路嚟㗎!你做咩話佢呀!紙袋整到你係因為架車郁啫!」

我:「咁唔使咁睥我吖大佬,我都道咗歉」

佢媽:「佢係小朋友嚟,點解要話佢?你第時都做人呀媽㗎!會有仔女㗎!」

我:「關咩事呢?我都唔想要仔女。同埋,問題係點解佢要咁惡睥實我呢?有啲咁嘅老母真係……」

佢媽:「佢出街緊係會望人㗎啦!咁我希望你一世都唔好有仔女呀!」

佢一路鬧,一路落咗車

讀者投稿@日日逼西鐵的社畜

error: