蛇鼠一窩

#ParentLicenses2262

我屋企兩個小朋友(四及六歲)一直有會所安排嘅老師喺九龍區某私人屋苑泳池教游水

話說今晚,我喺泳池旁邊嘅沙灘椅睇書,我嘅四歲小朋友就喺泳池跟老師學緊游水

突然間,我聽到老師好大聲喝止另一個大約九至十歲嘅女仔:「喂,唔該你唔好再潑水過嚟,呢個小朋友嚟㗎你見唔到㗎?」

老師續罵:「我忍咗你幾次,次次都係吼佢喺池邊呼吸完上水,就用手撥水過嚟。開頭我當你唔小心,但你擺明係特登!」

事發距離離我張沙灘椅有啲遠,同埋我睇緊書,所以冇留意泳池情況

我見到個女仔同佢阿哥一齊,阿哥即刻避開現場去室內泳池,而個女仔大大聲咁駁返咀:「我冇喎!我冇!」

老師隨即質問:「你家長呢?冇大人陪你嚟游水?」

未幾,過咗大約十秒,有個後生嘅男士施施然咁游過嚟

老師就問佢:「你係咪佢家長?」

男士:「我係」

老師遂一五一十將剛才嘅過程講返俾佢聽,但個老竇一副不以為然嘅樣子,係咁話:「你搵水撥返佢啱㗎喇」

喺大半個鐘頭之前,我先生都喺現場。後來我落樓同爸爸池邊交接,準備接小朋友落堂。原來呢位女孩子嘅細妹(大約六七歲)都有前科,喺池邊踢其他泳客嘅雜物落泳池。我老公見到喝住佢,而個妹妹先奸笑咁離開

救生員話其實呢三兄妹近排暑假成日夜晚落嚟,佢哋唔係亂跳水,就係做其他行為騷擾其他泳客。阿爸唔理,而救生員或者其他泳客出聲嘅話,排行中間嗰個女就永遠聲大夾惡咁話「我冇」,不過遇到惡啲嘅就會自己收聲

回想個老竇質素咁樣,所以佢嗰三個小朋友咪咁囉!我下一堂會睇實,試吓再騷擾我兩個小朋友,我一定會出聲!

讀者投稿@MotherA

error: