霸佔策略

#ParentLicenses2037

話說某日公眾假期同班朋友入日營玩

營內有一個射箭活動,有三條隊排住玩

當時有一家人,共四個大人及四個小朋友,一開始就長排第一條隊玩

玩到某個時間,教練就話:「每條隊後面玩多6 round就完結

由於另外兩條隊後面都已經企超過六個人,於是我行過嗰家人條隊(第一條隊)後面

我好禮貌咁問:「你哋有幾多人會玩?」

佢哋答:「得四個大人玩,小朋友唔玩」

數返6 round,四個人排隊,應該重有兩個位,所以我同嗰家人講話排佢哋後面,玩第5 round

於前3 round完結,重有兩round到我嘅時候,排第四嘅男士讓前面已經玩過的朋友玩多round

我有少少奇怪,於是問一問:「係咪因為第6 round無人玩,所以佢玩多round?如果係都OK嘅,我玩到1 round都OK了」

嗰位男士無答,然後隔籬已經玩過嘅女士突然大大聲鬧我:「點解會有啲咁嘅人,走嚟人哋條隊度,搞到我哋玩少咗!」

我突一突,答返:「因為其他隊已經full晒,而呢條隊有兩個空位,所以先會排呢度」

嗰位女士話:「呢條隊係我哋一家玩開嘅,成條隊都係我哋同小朋友嘅,你應該去返另外兩條隊同你嘅朋友喺返埋一齊」

我答多次:「其他隊已經full晒,得呢條隊有空位。另外,成條隊唔係你哋嘅」

嗰位女士當聽唔到,重鬧我厚面皮,喺度人身攻擊

最後我抵受唔住壓力走咗

而嗰位男士繼續讓前面玩過嘅人玩多round,呢個策略,即係就算我繼續排隊都好,最後只會睇住佢哋四個人6 round 全部玩晒

我喺度諗,小朋友全程都睇住佢哋嘅爸爸媽媽點樣霸住啲資源同排斥他人,家長咁樣身教究竟得唔得㗎?

圖片來源@赤壁:決戰天下
讀者投稿@夠位分 但無得玩嘅人😂

error: