教小朋友排隊都會俾人鬧?

#ParentLicenses1416

早幾日帶阿囡去商場,咁啱商場做梗推廣有遊戲玩,就同阿囡去排隊

遊戲入面有個媽媽帶幾個小朋友玩緊,而排我前面都有個爸爸帶佢個囡玩,但佢個囡就一枝箭跑咗入去,個阿爸冇阻止,只係企咗一邊

遊戲入面個媽媽就上前叫返個小朋友排隊。同時亦影響我個囡,我囡見人入,佢又想入, 不過就被我拉住。我細細聲我囡講:「想玩要排隊㗎,一齊等一陣啦」

之後,我聽到前面個爸爸細細聲又爆晒粗咁鬧,我當時就唔清楚佢鬧嘅對象係邊個,更以為佢只係鬧入面個女人,所以我就冇理會個爸爸

過咗陣,到前面爸爸個囡玩, 我就再同我個囡講:「下個到我哋㗎啦, 我哋再等多陣呀」

勢估唔到,前面個爸爸喺走嗰陣,特登走去我身後面爆粗鬧我, 內容大約話:「女人好煩」「未俾人鬧過」咁上下

我冇話返佢,只係覺得有啲父母好好笑,你自己唔教小朋友排隊係你嘅事,點解人哋教就話人?

最搞笑係,佢要鬧又唔會當面大大聲話你,竟然要走去你身邊細細聲鬧你,咁係咪佢都知成件事佢係理虧先唔敢大大聲鬧呢?

唉……我冇諗過喺香港教小朋友排隊都會俾人鬧

讀者投稿@無奈父母

error: