落後思想

#ParentLicenses1995

是咁的,我舅父差唔多60歲,佢幾年前至結婚,舅母而家40頭

而我婆婆就90幾歲,生咗5個女1個仔。相信大家睇啲仔女嘅數量同性別,就知咩事

可能舅父都覺得,如果生仔嘅話,等到個仔大學畢業,佢自己都已經70幾歲,所以就算佢係我婆婆唯一嘅仔,佢一開始已同佢老婆有共識唔生細路

然而,我婆婆就當然唔係咁諗

我婆婆好想抱孫,勸唔掂舅父,就走去同我阿媽同其他姨媽、阿姨呻,叫佢哋幫下口叫舅父舅母快啲「做人」,但效果甚微

最初啲姨媽、阿姨都會問吓舅父舅母「你哋唔鍾意小朋友咩」之類,不過佢哋見人哋兩公婆都有難處,所以都冇再勸,反而係鬧婆婆:「你係時候要改變吓呢啲咁落後嘅思想喇」

婆婆見叫唔郁啲女,婆婆就向我哋孫輩埋手

有次我去探婆婆(嗰日舅父都喺佢屋企),無端端婆婆喺度同我講:「啲人結咗婚又唔生仔,唔知有咩用!?」

好明顯呢句嘢係講俾舅父聽!

我一時都唔知有咩反應,咁啱電視喺度播安倍晉三嘅生平(安倍俾人暗殺😭),我就指咗指電視:「點可以話結咗婚冇生仔就冇用?你睇吓安倍,佢都冇小朋友,但佢做過首相喎!」

不過我婆婆連人哋係前首相都唔知

又有一次,佢見完表妹個未婚夫,聽到人哋打算一結婚就生仔,又講埋啲咩:「你睇吓表妹幾識諗,邊似得某啲人」

我就叫婆婆:「唔好理人啦,每對夫婦都有唔同嘅生活」

喺嗰日之後,我阿媽好認真同我講,其實佢好擔心我一個人去探婆婆,因為我唔識應對呢啲對話,又唔忍心鬧婆婆老套,搞到佢會認為我冇鬧返佢轉頭,就係支持佢持續對舅父舅母催生呢個舉動,所以著我冇咩事就唔好去探佢啦,有咩電話講咪算囉,唔好玩轉個party

不過我又覺得冇理由要因為呢個原因唔去探婆婆囉😓

雖然婆婆唔係獨居啫,但我哋去睇佢都好應該吖,只係我唔係好識應對呢啲話題啫

我都明白,因為我自己都同舅父一樣,唔想考呢個「牌」!既然知道自己handle唔到考咗牌、考梗牌嘅日子,唔去考都好合理啫……

讀者投稿@唔想考牌冇錯

error: