佢永遠都細過我哋,咪以後都要就佢?

#ParentLicenses1410

話說我老公一家都幾奇葩,我老公排行最大、姑仔第二,叔仔排最細

叔仔成幾廿歲人乜都要家姐同阿哥幫手。例如係佢唔鍾意食自助餐,嫌要行出行入,緃使係奶奶生日想食都要就佢——總之成家人都要就佢

呢樣惡習即使到叔仔有咗個仔後都毫無改善,竟然仲變本加厲用喺下一代

我有三個女,姑仔有一個女,而叔仔生嘅小朋友喺呢代排第四。而家佢個仔升K2,姑仔同我第二個女升小二,我大女升小四

叔仔同佢老婆覺得生咗個仔,而且又係唯一男丁,個個都要就晒佢個仔

返親奶奶度食飯,叔仔個仔實會扭計、大吵大鬧,出手打人、推人、搶嘢等等之外,仲會話啲女仔唔同佢玩,野蠻行為數之不盡

最令人氣憤係我老公、姑仔同叔仔永遠都用萬能key「男仔係咁!」「佢仲細就下佢啦!」

我戥啲女好委屈,都有時忍唔住,出聲串下佢哋

正正上星期日返奶奶度食飯,叔仔捉晒3個女仔閉門訓話。以下係佢哋事後同我講

(叔=叔仔,女=女仔們)
叔:「你哋點解唔同佢玩呀?」

女:「我哋玩緊,佢話唔玩,要我哋陪佢玩扮PJ同玩車,我哋唔想玩呢啲喎!」

叔:「就下佢囉,仲細嘛」

女:「而且佢咁冇禮貌,我唔想同佢玩」

叔:「佢仲細,唔識啫,就下佢啦!」

女:「咁佢永遠都細過我哋,咪以後都要就佢?咁幾時先大?幾時先識?」

叔:「佢讀K1咋,仲未識㗎」

女:「吓,我哋未讀幼稚園之前都知喎,做錯嘢都會道歉喎,咁佢幾時先學識?」

叔:「佢仲細,而且佢係唯一一個男仔嚟㗎,佢將來生啲仔女會同我一樣姓,你哋生啲小朋友會跟人哋姓」

女:「唔明,媽咪同我哋講要乖同有禮貌,唔係大個得罪人,會俾人打死㗎,咁死咗點生小朋友呢?」

叔:「唔會,你媽咪都冇生到仔,佢又點會知呢?總之你哋啲女仔個個一定要同佢玩」

女:「咁你生多一個細佬妹同佢玩囉」

迫人哋同佢個仔玩都算啦,而家咩年代呀,生咩性別關你鬼事咩!?

讀者投稿@三寶之母

error: