煩夠未啫!?

#ParentLicenses1965

食飯個啲又帶住狗狗嘅大部份只可以坐室外,坐室外就自然令經過嘅人會望到我隻狗狗。大部分人見你食緊飯都只會望下隻狗,只有少部分人會上手撩或摸我隻狗

通常我哋食緊飯時唔會想俾人搞住晒,至於狗狗乖乖坐得到喺度係只限冇人搞住晒嘅情況下先做到;當有人撩佢,佢就會郁,係好正常嘅行為。只不過狗狗郁時,你唔可能唔理佢,你就又要安撫佢坐低,就好似小朋友食飯郁嚟郁去咁。所以當有人喺我食飯時搞我隻狗,我一般會禮貌講聲:「我哋食緊飯,食完飯再同你玩吖」

然而,今日有個媽媽真係好煩,佢個小朋友行都未行得穩,要個呀媽兩隻手扶住行,問都冇問之下就行過嚟想摸隻狗

我哋都係一貫地禮貌回應:「食緊飯,食完再同你玩吖」

個呀媽竟然完全無視我哋呢句說話,照搞隻狗

我都嬲嬲地,即刻抱起隻狗,就話:「隻狗咬人㗎,唔好摸呀!一陣整親你個B」

接著,個呀媽先話:「佢好想同你隻狗玩,可唔可以俾佢哋玩下?」

我回覆:「唔可以,因為我哋食緊飯,佢郁嚟郁去好影響」

其實都講到咁,醒目識趣嘅都走啦,但佢竟然話:「玩下都唔得,你隻狗咁巴閉就唔好帶出街啦!」

本來我男朋友係冇出過聲,一聽到佢講呢句就火都嚟,隨即就話佢:「煩夠未啫,咪話咗食緊飯唔想玩囉!係咁巴閉呀,走開啦,呀姐!」

未幾,企喺佢側邊玩電話嘅老公先過嚟拉返走佢老婆

其實整個過程佢個小朋友都冇乜點表現想同隻狗玩,完全係俾個呀媽拉咗過嚟而已。將心比己啦,你食飯會唔會想有啲陌生人過嚟搞住你個仔?重要又要摸佢又剩?擺到明食緊飯,而且都出埋聲講食緊飯,就自重人重啦!

讀者投稿@食緊飯可唔可以唔好騷擾人

error: