你出手打細路就唔啱!

#ParentLicenses1962

我一拖二(7歲、5歲)去由康文署所管理嘅公園玩,遇到真心痴線佬(「丁蟹」思維型人士),令我反思一直教仔女唔可以出手打人,其實係咪害咗佢哋

我坐喺兒童遊樂場旁邊嘅長椅(因為大肚,真係好攰,開頭有同佢哋玩咗一陣),我突然聽到一把好兇惡嘅男人聲大鬧:「細路,你咪行呀!」

當時我都唔知係鬧緊我個仔,但因為把聲係好惡又充滿怒氣,所以我即刻抬頭望下咩事

我見到有個男人(35歲左右)追住我個仔鬧,係「哄」個頭埋去我個仔面前,貼住佢塊面咁濟咁鬧佢

我即時起身行埋去,我一邊行,就見到個痴線佬一手捉實我個仔嘅膊頭,再用力向後拉,我個仔半邊身向後打斜跌

我嗰刻驚到癲咗,大叫:「你放手,唔好郁手郁腳!」

我攬住個仔後,好大聲問佢:「你做咩打我個仔?」

痴線佬好惡咁答:「我同佢講嘢,佢唔應我,我想捉住佢啫」

我再講:「發生咩事都好,你出手就係唔啱」

痴線佬輕挑地答:「我好細力拍下佢,你咁都覺得係打呀?」

我不斷強調:「我親眼見到你打佢呀!」

個痴線佬知無得抵賴,就喺度大鬧我個仔:「你做咩企喺我個女架滑板車前面?我個女踩得好快,你做咩喺前面撞佢?」

我真係黑人問號,你個女(都有7, 8歲,同我個仔差唔多高)喺唔可以踩滑板車嘅地方踩滑板車,重要踩得好快,然後話佢前面嘅細路撞佢?

其實嗰刻我都未覺得佢係「丁蟹」, 但之後聽埋佢講嘅嘢,係會覺得同佢講嘢係浪費自己時間

當刻我個仔驚到震晒,又眼濕濕,我抱住佢安慰,慢慢氹佢講,叫佢:「唔駛驚,媽咪喺度保護你,你照事實講,點解企喺佢部滑板車前面?」

我個仔口震震咁講:「佢打妹妹」

我聽到嗰刻係由驚慌變為憤怒(其實我一直都係好驚,所以我特登講嘢好大聲,吸引其他人望過來)

個痴線佬又發癲大叫:「邊個係你個妹?!」

佢趁我護住個女,又走去「哄」埋我仔度兇佢:「你親眼見到呀?!」

我仔口震震答:「唔係好見到,妹妹講……但我見到佢喺繩網,用泡泡槍射妹妹」

個痴線佬可能都有啲心虛,態度開始好咗,無再兇我哋三母子。但佢就開始發表自己啲偉論,話:「我嗰女玩泡泡槍,係你哋黐埋黎嚟,實會射到㗎」

嗰度唔係平地喎,係垂直嘅繩網,要一直向上爬,再瀡滑梯落返嚟。佢嗰女可以一手爬繩網,一手用泡泡槍射人都係犀利嘅,應該接受過長期訓練同練習。只係個痴線佬覺得係我哋黐佢啲泡泡玩,應份要俾佢個女當標靶咁射

佢講到我出聲:「係你有問題,接受唔到有碰撞,唔好落公園玩」

我俾佢啲歪理激到癲咗,小朋友之間有碰撞我接受到。我係接受唔到有成年人追住個細路嚟鬧,重要出手捉住個細路,作勢打佢

事實上,我個女之前已經同我講咗一次,話有人用泡泡槍射佢。我重同個囡講:「人哋應該唔係故意,可能想同你玩啫」

我真係估唔到一個7, 8歲嘅女孩子竟然會用泡泡槍追住人嚟射,追到上繩網

我好大聲質問個痴線佬:「咁你做咩出手打我個仔?」

個痴線佬開頭唔出聲,我就一直重覆大聲鬧佢:「你出手打細路就唔啱!」

佢唔理我,走去問佢個女。不過佢問極都問唔到嘢,因為我個仔由始至終都係無出過手,亦無出過口,無鬧過佢個女一句

之後我要佢同我個仔道歉,因為我一直都教細路,任何情況下出手打人係唔啱,佢哋唔可以出手打人;同樣地,其他人都唔可以出手打佢哋,所以我係好堅持要個痴線佬道歉

痴線佬係好敷衍咁講咗句嘢,我唔太記得,但一定唔係正式道歉。但我都即刻教個仔,因為個男人出手打你,係佢唔啱,所以佢要道歉。如果你有出手打人就係你唔啱

但係估唔到個痴線佬之後爆金句:「係呀,成個公園啲人都打你個仔呀,你唔好落公園玩啦」

我即刻回佢:「唔係成個公園呀,係你兩父女打人咋」

我兩個細路應該因為驚,同我講好熱,想返屋企。我哋一邊走,個痴線佬一邊大叫:「落公園玩,預咗……啦 (聽唔清楚),你以後唔好落公園玩呀!」

其實接受唔到落公園玩有碰撞嘅係唔係痴線佬佢自己?佢個女踩滑板車踩得好快,其他小朋友唔可以阻住佢,因為佢擔心佢個女避開時會跌倒,但佢會調轉嚟講,話:「我個女踩得好快,你個仔阻住佢, ……(口疾疾),整到你個寶貝仔就重唔好啦」

其實你心嗰句係「你會整親我個女」,根本你個心係覺得我個仔會整跌你個女。如果你係擔心你個女會撞到人,應該叫停自己個女,而唔係追住我個仔嚟鬧同捉住佢啦!

講真我落公園玩,點解要預咗唔踩得滑板車嘅地方有人踩得好快,重要有痴線佬追住嚟鬧;唔企定俾佢鬧,就要俾佢捉住嚟鬧同作勢要打人?!

我承認喺成個過程,我係好嬲、好激動、好大聲,一來見到個仔俾人捉住咗,個心好驚;二來我係特登大聲講嘢,吸引其他人注意,令對方唔敢再出手

歡迎當事人或者其他現場見證人士補充及更正,如果當事人唔同意事件經過,或者唔承認有出手捉住我個仔,歡迎聯絡我,一齊去報警

讀者投稿@遇上丁蟹的驚慌媽媽

error: