小霸王

#ParentLicenses1963

早兩日去咗香港文化博物館,喺粵劇文物館裡面有個位置,係對住個電視,然後揀選角色,於螢幕內就會將你變成粵劇角色

嗰度有兩部機,我哋行到埋去,見有一行大約5-6個人喺度玩緊。當中有兩個係小朋友,起初唔知佢哋係一家人

排咗一陣後,有一部機無人,我就叫小朋友同老公埋去玩。點知一起步想行埋去,就有個女仔即刻行埋去擋住,唔俾我哋埋去,但重點佢自己又唔係玩

跟住我好好聲氣講咗句:「小妹妹,點解要霸住唔俾人玩呢?」(自問唔係責怪佢)

小妹妹身旁一位唔知係爸爸定係咩人就出聲話我:「邊有人霸住丫,你行埋去咪得囉!佢小朋友嚟咋,你行埋去,佢會俾你哋玩㗎啦!」

不惑嘅我咪同佢講:「你小朋友企埋去張開隻手唔俾我哋行埋去,唔通我唔理佢咩?」

老實講,在場幾個大人都無一個去控制佢嘅,連叫都無叫個小朋友一聲,只掛住自己玩,自己小朋友咁樣,都重好意思話人哋不是。成件事我無怪個小朋友,反而係一個大人點解可以咁顛倒是非嘅,其實你哋確定自己識教?

讀者投稿@Joey

error: