原來香港有咁出色嘅「神童」

#ParentLicenses1747

一個理應屬於小朋友嘅填色比賽,其實好多好多都係由大人來填色。有某位家長,不論港九新界嘅免費填色,甚至係烹飪比賽,佢都會參加埋,我真心唔明呢類家長心態諗啲咩嘢

我本身都會同小朋友報名參加該比賽,旨在參與填下顏色,諗住係唔係都會髹、會畫,就順便參加下。然而,每當見到得獎作品,我都會皺一皺眉,憑一個4-6歲嘅小朋友,實在畫得太靚,髹得太勁喇,驚訝原來香港有咁出色嘅「神童」

某兩位經常得獎嘅小朋友,作品真係令人嘆為觀止,真心勁到不能想像係經由一個4-6歲嘅小朋友所畫

睇返啲留言,兩位小朋友有一位中學老師媽媽 (網上睇到,未fact check) ,我真係好想同呢位媽媽講:「小朋友嘅比賽,大人可唔可以唔好過份參與?」

你試諗下,若果俾佢啲同學仔知道,原來你小朋友成日喺比賽作假,試問班同學仔同家長會點諗?如果小朋友喺學校被杯葛都係因你而起

(不過,作假都係我諗啫,如果真係經由你小朋友畫/髹,你可以拍返片澄清)

而家,所謂「得獎作品」被其他人公開晒,又知道你買like,小朋友有你呢啲父母真係好可悲。家長虛榮心太重,又唔著重小朋友正面發展,作為成年人,請你自我反省下喇!

https://www.facebook.com/157894210904706/posts/5654450987915640/?d=n

圖片來源@兩個小孩的媽媽
讀者投稿@兩個小孩的媽媽

error: