咁鍾意扮狗自己領養返隻啦!

#ParentLicenses1702

真係唔該你班怪獸家長,唔係人人都鍾意你個細路,唔係隻隻狗都鍾意同你個細路玩,唔好連狗仔唯一能夠放繩玩嘅地方都剝奪!

事情係喺將軍澳南Donki對出狗公園發生,明明當時狗公園內啲狗玩得好開心,無啦啦有兩個小朋友喺狗公園出面尖叫扮狗叫,一路叫一路汪汪汪

我已經即刻嗌咗出去,叫個細路收聲,同埋叫佢唔好對住啲狗咁叫,佢老母就話:「得㗎喇,佢哋唔會㗎」

結果佢老母仲帶住佢兩個細路入嚟,而且對住啲狗不停叫又係咁跑

入邊有隻邊牧(編:即邊境牧羊犬)好熱情咁一嘢撲跌咗佢個細路,雖然佢老母衰唔晒,有講佢小朋友好襟跌,我心諗:「但係你個小朋友唔撚襟咬嘛,你個小朋友咁樣一路跑一路叫,點撚知邊隻狗突然之間真係唔好脾氣或者俾你刺激到?」

彼時,嚇到狗公園內全部啲主人即刻扯住隻狗唔俾啲狗玩,當然包括我自己兩隻狗,不過佢哋本身就唔驚狗但就好驚人,所以當佢兩個細佬入咗嚟之後,我兩隻狗完全係冇得玩🙂🖕

唔該你哋班怪獸老母用下個腦!

第一:狗公園係俾狗玩,唔係俾你放怪獸
除非你小朋友係隻狗 ,香港俾狗玩嘅地方已經少之又少,連唯一一個咁細嘅公園你都要放埋你個小朋友入嚟跑同叫?你有冇諗過我哋咁多個狗主嘅感受?

第二:咪再俾你啲小朋友對住啲狗又跳又叫又跑,狗嘅慣性、習性係見到有嘢跑就會追。我唔知你個小朋友有幾high,但係狗都會有情緒,都會好撚憎啲好嘈嘅嘢。另外,你話你小朋友好襟跌,唔驚,不如話其實係我好驚你小朋友整親我隻狗?

第三:你話你小朋友唔驚唧,我想知如果隻狗真係咬咗落去,出哂血,你會唔會都係不停叫你個囡摸人哋隻狗?或者都係笑住同人哋講唔緊要?到時真咬親係咪唔使負責任?

其實你入嚟真係唔係問題,咪企埋一邊睇吓邊隻狗仔願意同你玩,問吓邊隻可以摸得,邊隻唔可以摸得係基本禮貌,而唔係下下都放任你自己啲小朋友喺度尖叫同跑

平時喺商場見到你哋啲小朋友叫同埋跑都由你,反個白眼行過就算,但行入嚟狗公園又叫又跑仲要扮狗叫,係其實你小朋友係狗而我誤會咗係人嚟?

躝返出去啦唔該!咁鍾意養狗自己領養返隻啦!

圖片來源@放狗路人
讀者投稿@放狗路人

error: