諗住應該都得啦,點知結果揼幾千蚊貼錢買難受!

#ParentLicenses1703

喺連登見到呢篇文,我都係受害者之一,忍唔住要出聲!

起初因為見佢成日賣廣告,又聽聞好多媽媽搵佢,而且見唔到有任何負評,諗住應該都得啦,點知結果揼幾千蚊貼錢買難受!最慘係我開頭仲勁內疚,覺得係自己做得唔好,點知後來至發現好多媽咪都中招 😡😡😡

///////連登原文///////
(以下為小編之修訂版本)

我BB喺4個月大嗰時,我參加某專家顧問(後稱C)嘅一對一睡眠訓練,俾咗$4288,感覺超差,俾錢虐待成家人咁,好後悔!

1. 要睇C啲片,片入面嘅內容我可以上網/睇書都識

C完全冇教我BB喊到點時要俾咩安撫佢,全程只係要媽媽堅持

WTF?! 我個仔係唔會點嘔,除非病或者過飽,連初生都冇點嘔,但跟咗佢方法後,晚晚喊到嘔!

2. 每日不斷填時間表,要嚴格跟從C嘅時間表,多咗或少咗又話唔啱之類。

其實BB唔係機械人,冇理由所有BB都要跟到一模一樣㗎喎。我知,C話幫過唔知幾多個香港家庭,但我都知好多個家庭都話C唔得!

3. 不斷被C話間房唔夠黑、BB唔夠飽,佢要未夠6個月嘅BB用輔食替到一餐。情況係BB未做到,C就覺得要我哋做到

當我哋係行BLW,或者全埋身餵母乳,C就要我哋放棄自己嘅諗法,要跟佢做法。結果因為BB抗拒,更加弄巧反拙

後來喺我哋冇跟從C之後,小睡即使有光,甚至BB未食飯都可以瞓得好好

4. C經常無視我提出嘅問題,然後用佢機械式答法答我

我話:「BB喊到嘔喎,BB出世到而家絕少嘔奶,係咪有其他做法呢?」

C答:「媽媽要堅持,呢個已經係好溫柔嘅做法喇(下刪……)」

咁即係冇答過我,C嗰啲方法我睇書都識啦,我唔係要書本答案,我係要一個實際可行喺我BB身上嘅方法
///////連登原文///////

讀者投稿@另一名受害媽咪

error: