你要同我個仔道歉,你而家攪到佢喊

#ParentLicenses1374

事情於收工時間,喺新都會近某日本牌子嘅舖頭旁入口發生

入口為一度雙玻璃門,有一對母子行喺我前面,小朋友目測約10歲左右

喺慢行入商場時,哩個小朋友唔知做咩定係玩,想用佢自己隻左腳擋住左邊門唔比佢閂埋,但又因為腳唔夠長,就跟咗個怪獸老母行右邊

其實到哩一刻都仲好正常

後面嘅我見佢哋行咗去右邊道門,我自然就行去左邊門推開,但點估到哩個小朋友突然跳嚟左邊門

我見到佢跳過嚟,都已經即刻冇再推門,同佢哋講咗聲sorry

怪獸老母即時大聲夾惡講:「有無攪錯,明知小朋友喺度都推門」

首先,我冇諗過你個仔行緊右邊會跳嚟左邊;其次,係你個仔跳嚟跳去,自己冇睇住仲要話人,會唔會有啲唔make sense??

之後我就問怪獸老母:「點解你唔叫你個仔唔好跳嚟跳去而喺度怪人?再加上你視線一直望前都冇理過個仔,佢撞倒就唔好怪人」

怪獸老母keep住高聲喺門口大叫大嚷,又話我黑心;個仔仲學埋個怪獸老母話:「係你推門撞我,你唔啱,你唔好走」

為咗唔好喺街度對罵,我無理佢哋就走,任由佢喺後面叫

正當我搵到我要嘅嘢,諗住去畀錢之際,個怪獸老母拖住個喊緊嘅仔行到我面前

怪獸老母大聲高叫,指住我:「你要同我個仔道歉,你而家攪到佢喊」

我:「其實你個仔喊就唔關我事嘅,佢行路正經就唔會發生哩件事。同埋,佢喊會唔會係因為你嚇親佢?」

怪獸老母:「你要同佢道歉」

我:「其實佢正經行路,唔跳嚟跳去就唔會撞倒,你又照顧好佢嘅話,根本唔會發生。如果咁受保護,就唔好帶個仔出街」

怪獸老母就一枝箭唔知行去邊,我就冇理佢哋走咗

其實好多小朋友都好鍾意邊行邊跳,有啲父母都會同佢哋講邊行邊跳有咩唔好,同埋會解釋點解唔好咁做

但就正正哩啲人唔教好就怪人,你小朋友整到就唔好怪人同喺條街叫啦!你自己都有責任!

讀者投稿@比人話黑心既人

error: