當我白痴?傻的嗎?

#ParentLicenses1525

話說早兩日學校派咗一人一花返嚟。我個女一拎出嚟,我發現唔妥

我:「吓?得泥嘅?棵花苗去咗邊?」

然後佢喊住同我講:「校車上面有個高年級姐姐整爛咗自己棵花苗之後,就一手搶咗我嗰棵苗,逼我交換」

我個女係啱啱升上小學嘅細B,仲係傻更更嘅妹子,俾人蝦係唔出奇

第一時間我唔係諗住追究,只係覺得冇咗棵花苗點做功課?所以我就打咗畀班主任講返件事。班主任都好好,叫我哋聽日帶返盤垃圾返去換過第二棵畀我哋

第二朝上校車時,我好聲好氣同嗰個高年級姐姐嘅家長講返件事,亦都同佢講我哋已經搵班主任換過棵新苗,唔係想追究,只係叫佢同小朋友傾返

個家長西曬面話:「哦,好小事啫,我聽日叫佢同你交換返囉」

點知今朝上校車時,個家長竟然同我講:「我問過我個女,佢話佢嗰班係派種子,本身就係冇花苗㗎喎!」

佢仲話:「係你個女主動提出話幫我個女種花,我個女先會同你個女交換喎!」

當我白痴?傻的嗎?我大仔都讀緊高年級,之前年年學校都係派發花苗,從來冇聽過一人一花係派種子

好明顯有人講大話
.
呢個家長仲厚面皮到拎返盤花苗畀我個女,叫我個女返學校同老師幫佢個女(嗰個高年級姐姐)換返嗰盆得泥嘅垃圾返嚟俾佢種,因為姐姐冇咗粒種子好傷心喎!係咪癡Q線?我可以點處理?好無奈……

讀者投稿@潘媽媽

error: