我見出面嗰啲幾百蚊咋喎,你哋係咪呃人呀!?

#ParentLicenses1506

我係從事醫療行業,公司其中一個服務係簽證體檢。呢一年嘅booking日日都好full,做到唔停手,基本上都無quota留俾walk in客人

話說,今日有一家五口上嚟,佢哋並無打電話嚟做booking或者經網上做booking,就咁walk in問體檢價錢。佢哋一家有部BB車擋住咗兩個櫃位,故此我哋請佢先生先搵個位置坐低,著佢哋只需要一個家長查詢就可以啦,然而個太太就話:「先生要一齊聽,唔會阻好耐」

咁好啦,我哋答咗價錢後,嗰位媽媽反應好大:「嘩,咁貴嘅!搶錢呀?!」

同事:「我哋係官方授權嘅診所,你嘅體檢結果除咗正本俾你之外,我哋會直接send返畀領事館作跟進,價錢係公價」

激動媽媽:「我哋5個咪成萬蚊,租到個單位住囉」

同事:「唔好意思呀太太,你可以睇下個費用包啲咩……(解釋中)」

激動媽媽:「我見出面嗰啲幾百蚊咋喎,你哋係咪呃人呀!?」

我見同事好似唔係好hold到佢,俾佢食住,於是我出聲

我:「我哋係該國嘅領事館授權嘅體檢診所,你喺出面做嗰啲領事館唔認可,你要重做㗎,你可以上網fact check下先。唔好意思呀,使唔使幫你而家預約定做體檢?因為後面好多已預約嘅客人等梗」

激動媽媽:「咁我唔係客呀?!我又冇阻住佢哋」

當時佢老公、兩個小朋友、架BB車擋晒條路,啲人攝唔到去另一個櫃位

我:「唔好意思呀,不如請爸爸同小朋友同BB去隔離坐下先,我哋再慢慢解答你吖」

佢哋依然死都唔肯讓個位出嚟,又企喺度唔係body check,完全唔知做乜!好彩有位高大嘅客人幫手叫佢哋讓位,又話佢全家7個人加埋兩隻狗仲貴呀,想移民預咗要使錢,叫嗰位太太唔好嬲,嚇親BB

個呀媽先死死地氣讓返個位俾其他人,跟住佢就坐咗喺啲櫈度,成粒鐘同佢老公商量唔知咩,真係當哩度係麥當勞咁。而最煩係,佢哋完全無理到啲仔女,由佢哋兩個跑嚟跑去,仲差啲撞到人

對住咁嘅父母,我戥佢哋啲仔女可憐,基本禮貌都唔識!

讀者投稿@生仔要考牌

error: