我有爺生冇乸教?!

#ParentLicenses1487

話說今日天氣係非常晴,完全無雲,去咗有老鼠嘅樂園玩

本以為好開心咁提早15分鐘去睇巡遊,完全無雲嘅情況下等了又等,曬到溶,我就開咗把迷你縮骨遮幫我小朋友擋太陽

終於開始巡遊,人們就驚死睇唔到咁,開始越逼越埋,事情就喺哩個時候發生!

我感覺到有把女人聲不停話:「你大晒咩」「咁無品」「得你一個睇晒」

我之後甚至感覺到有人係咁打我把遮,我向後望嗰位女士幾次,每望一次都有10秒以上,佢都係無當面話我,我一望向前就不停話我!

到有一下打到我把遮都向前,我就問嗰位女士:「做咩要不停喺我背後鬧我同打我把遮呢?」

女士就好無禮貌地回答我:「你把遮整到我個囡!」

我再望一望,佢個囡高過我,我攞把遮向前,而佢喺後面,我點會整到佢呢?

我就話:「如果我整到你,你大可以直接同我講,唔好打我把遮同喺我背後指桑罵槐,大把人都係開遮睇巡遊,你唔逐個去鬧佢哋?」

「就算你個囡都成10+歲,我個囡得5歲,我遮住個囡嘅高度點會整到你?點解」

女士回我:「得你有囡,我都有囡,我個囡都怕曬!你係有病!」

我就藉著佢話「你係有病」哩句說話就報警告佢誹謗

未幾,就有工作人員過嚟幫手處理!喺哩個時間,有個好多事嘅肥師奶就行過我面前話我唔啱,仲出言侮辱我:「有爺生冇乸教」

其實肥師奶係遲來後面再後面,根本就唔知來龍去脈,我亦藉著哩句說話「有爺生冇乸教」告佢誹謗!

肥師奶聽到我要告佢就想逃走,之後警察到場處理事情,然而嗰名女士仲要說大話

佢話我係打佢尖,所以把遮先整到佢,又話自己有示意說明畀我知我係整到佢個囡!

好彩有幾名工作人員幫我作証,証明我係比嗰名女士同佢囡囡早到,對方最後都係要道歉!

我本人都非常有教養,亦不是「有爺生冇乸教」嘅人,我亦係非常重視身教

我有同嗰名女士講:「如果我把遮有整到你,我願意同你道歉,但你個囡喺度睇到晒一切,你說大話,佢會學你,出手,佢會學你,身教好重要!」

我同時希望另外嗰名好多事嘅肥師奶藉此有個教訓,以後唔好唔知頭唔知路就話人,怕事就唔好做厚多士!

讀者投稿@Mama

error: