點解可以咁冷血?冷血都算啦,積下口德好難咩?

#ParentLicenses1449

早兩日放假同爸爸媽咪去飲茶,嗰間茶樓係有好多電視嘅,咁啲電視就播住最近嗰單的士事件

相信都唔使多講,大家都知單的士事件引致傷者人數唔少,加上死者最近又多一名,所以可以話係熱門新聞,電視成日播

點知以下隔離枱嘅對話真係嚇親我!點解可以咁冷血?冷血都算啦,積下口德好難咩?唔知佢父母點教佢!!

目測都係廿幾歲嘅女人,當佢聽到新聞講的士事件就話:「做咩而家成日播哩單嘢啫?俾人撞嗰啲係明星咩?咁有新聞價值咩?成日播煩唔煩呀?邊個死關我咩事呀?好心播返啲真新聞啦!」

我聽到哩度,真心都覺得,使唔使咁講嘢先?即係明星啲命係命,其他市民嘅命就唔係命?當時我哋一家冇出聲

然而,佢仲同個仔講:「你唔好咁蠢企安全島,安全島跟本唔安全,應該等兩邊冇車先過,其實都抵x㗎啦!」

我打唔出完整兩個字,因為我真係講唔出口

我父母聽到,都忍唔住就話佢:「你唔好教壞個仔,『抵x』都講得出,你有冇教養㗎!!」

隔離枱個婆婆都叫佢唔好講嘢,話佢好嘈

我好興慶我屋企人細細個就教我唔好亂講嘢,要諗過先講;同埋要諗下聽嗰個會有咩感受

唔經大腦想講就講,真係好失禮

讀者投稿@Luna

error: