跟我

#ParentLicenses2490

喺前三個月對面屋嚟咗新住客,兩公婆加佢個八個月女

有日我帶半歲仔出去接家姐放學,適逢第一次見到個阿媽帶女出門。開頭都係閒聊湊BB嘢,隨後佢問起我喺咪餵人奶,我話唔係,自出世開始都係食xxx牌子奶粉

佢突然好激動咁話:「你咁樣係唔得㗎!人奶係最好嘅禮物送俾小朋友!你咁樣係唔會幫佢增強到抵抗力,日後會好多病痛!」

嗰下真係有啲嚇親我,最後我都係敷衍下佢話:「哦哦,係咩係咩?」

之後有次買完嘢返屋企又撞到佢兩母女,個阿媽見到我膠袋入面有一盒盒糊仔,又再次說教

「點解唔試下BLW呀?學食嘢學得好快㗎,第時識自己食唔使人餵,食糊仔俾人餵慣咗好難自己食返!」

我忍唔住話:「其實湊小朋友有好多方法,唔一定得A方法,重有B至Z咁多方法。覺得邊樣最好、最方便、就手,咪採用呢個方法,唔一定人哋嗰樣最好或最差,唔一定要跟邊個邊個嗰套方法,自己想點咪點囉」

自嗰次之後佢就掂行掂過唔講嘢,我同佢講早晨都唔應我,其實奶粉又好人奶又好TW BLW咩都好,冇話邊樣一定最好,自己用得舒服咪得,點解喺要迫人用佢嗰套呢?

圖片來源@回魂夜
讀者投稿@奶粉TW媽

error: