為生活要「忍」

#ParentLicenses2463

呢件事喺我大概十一二歲左右嘅時候發生,但我直到而家三十幾歲,我都仍然未能夠忘記釋懷,每次諗返起,我條氣都好唔順,好唔gur。當年屋企有三房一廳,自細一家四口一齊住,有爸爸、媽媽、阿哥,重有我呢個細妹,然而有一日有一個大陸嘅姑姐過嚟香港住一排,加插多個人入嚟住,即係要讓其中一間房俾佢。頭幾日大家都相安無事

直至唔知道佢住咗第幾日,我同佢講:「姑姐,我落街買少少嘢,我唔帶鎖匙,你轉頭開門俾我得唔得?」

個八婆答我:「得,你落街啦」

以上嘅對話,咁大家應該都好明白啦,但直到我買完嘢返嚟屋企,撳咗門鐘一下,冇人行過嚟,我再撳第二吓,又冇人行過嚟,之後我就已經覺得好奇怪,會唔會係姑姐喺裏面有咩事發生。我隨即再連續撳幾下門鐘,姑姐先施施然出嚟開門,我嗰刻我重以為佢係咪頭先發生咗啲咩事,未開門俾我

我擔心佢:「姑姐,頭先係咪發生咗啲咩事?所以你開唔切門俾我?」

佢答:「我點知邊個撳鐘撳得咁頻密,我都行唔切過去,咁我咪唔開門囉」(其實屋企係有防盜眼,可以睇到出面)

你哋冇睇錯,我亦冇打錯字,條八婆真係咁樣答我,我到而家都重係好記得佢講呢句說話嘅嘴臉

有陣時我真係唔明啲人,做人親戚,或者你做人親戚,住喺人哋屋企,竟然可以擺出好似成個大爺大小姐咁款。唔該,寄人籬下就要有寄人籬下嘅態度,你已經介入咗人哋屋企嘅生活,重要俾說話人哋嘅小朋友聽,唔知作為父母嘅你哋會有何感想?

我將呢件事同返我媽咪講,我阿媽竟然同我講:「姑姐唔係成日過嚟住,咪忍吓佢囉」

我嗰刻我好愕然,點解佢過嚟我屋企住,唔係佢接受人哋家庭嘅生活習慣,而係要人哋去遷就佢?點解你哋作為父母,可以咁委屈自己個小朋友咁樣去俾啲親人欺凌佢?點解講件事出嚟俾你哋聽,都係要我去體諒人哋?

真係唔該呢啲父母唔好有下一代,你哋係縱容緊你哋嘅親人去欺凌你小朋友,甚至乎要叫佢唔好去反抗,咁樣只會加重佢嘅懦弱,出到嚟社會俾人欺凌,唔識還手,就好似我咁

另外,如果你哋本身屋企已經唔係好有錢,甚至已經可以用「窮」黎形用,真係唔好生下一代,因為我父母細個嘅時候成日喺我耳邊講:「因為要養你哋,我已經借咗邊個親戚錢,即使佢哋俾說話你哋聽,忍下口,冇佢哋借錢俾我哋,就冇你哋小朋友出世之後嘅生活」

因為你哋借咗人哋錢,作為小朋友嘅我,就要活該俾你啲親戚當出氣袋咁鬧?其實係你哋父母借人哋錢,到頭來點解係要小朋友埋單成為人哋嘅出氣袋?係咪小朋友俾人鬧完,你哋父母就可以還少啲債?每次俾人鬧完,都要被落井下石:「你屋企人借咗我錢,你忍吓啦,叔叔飲大兩杯,你唔好擺喺心」

其實重有更多事例不能盡錄,中文唔好,打到上文不接下理,惟多謝大家聽我呻,多謝大家耐心睇完

讀者投稿@小番薯

error: