身世之迷

#ParentLicenses2350

百分之一百係真人真事

是咁的,由細到大,我老豆老母都偏心細妹,老豆只會打我而唔打細妹。因為我由細被打到大,所以我細個係勁憎父母,成日想殺死佢哋。不過,我從來無懷疑過自己身世

直到我嫁咗之後,同娘家關係更加惡劣,亦因為咁我重有埋產後抑鬱,差啲自殺。我老母直頭當咗我同我老公係仇人咁,例如當娘家有乜嘢唔好嘅事發生,一一都賴係我咀咒佢哋……等等(下刪一萬字)

自此,我開始懷疑自己身世。後來,我成三十歲人,先從親戚口中得知我係我老母結婚之後同其他男人所生嘅女,而且我老豆後期都知道嘅。所以我都無再憎恨我老豆,因為我唔係佢親生女,咁對我都好正常

得知真相後嘅我都同老母確實,但無細問佢詳細情況,因為佢認咗後都唔太願意講。但更驚為人知嘅係另一個大秘密,原來我細妹都唔係呢個老豆生嘅,不過老豆就未知真相,而且細妹同我都唔係同一老豆生!

聽講老母當時係同個男人做交易,生咗仔就俾個男人,生女就俾我老母,無論生仔定生女都會俾廿定三十萬我老母。呢個我就冇同老母講同無問佢

我收埋呢個秘密喺心裏面好耐,一直糾結緊應唔應該同細妹講,惟我驚講咗會傷害到佢。到底我應唔應該問清楚老母同話俾細妹知?

圖片來源@殭屍
讀者投稿@家姐

error: