幼稚園卧底

#ParentLicenses2349

其實開咗學個幾月,成日都想投稿㗎啦,而今次真係忍唔到手

事源係小朋友讀緊嗰間幼稚園有個大群組,群內冇分班別,總之大家都係K1。由開學到而家,除咗來來去去主要都係嗰幾個家長喺度自high,群內都真係有好要考牌嘅家長,例如佢哋會問做功課用咩膠水,又或者學校派咗啲填色比賽,佢哋話因為唔係學校搞所以就唔交,就問有冇人都冇交等等,總之就乜都問一餐

相比之下,「乜都問一餐」都係小事,主要係佢哋乜都要嘈一餐,重要覺得自己冇問題

有家長自爆放AirTag喺搭校車嘅小朋友書包,最癲係唔止一位咁做,而且有人重話驚俾老師發現,所以打算縫喺公仔入面。又有啲家長郁啲都話投訴,校車早咗幾分鐘又嘈,遲到就更加要嘈。其實小朋友上落車緩急不一,或者撞正上一站有小朋友扭計,因而導致早少少或者遲少少,真係咁大件事咩?

後來,學校出聲明要求接走乘搭校車嘅小朋友時出示接送證,家長就埋怨話之前好多時冇帶證都係咁接小朋友走云云。其實學校都係保障返小朋友安全啫!你唔出示證件,靠認樣容乜易被其他人接走咗你小朋友,到時又怪學校?憑咩去學校接嘅家長要出證件,而你哋班搭校車嘅唔使先?既然驚到要用AirTag去追蹤小朋友,但點解又唔驚呢樣嘢呢?

最好笑係有家長懷疑個群組有「卧底」,話因為學校好似知道佢哋喺個群內嘅聊天內容。我心諗:你哋咁痴線,有人睇唔過眼話俾學校知都好正常啫!正如我都終於忍唔住出post啦!

我真心覺得學校要對住呢班痴線家長都幾慘,成日又話老師唔夠細心,安排又有咩問題等等。喺香港地做幼稚園老師真係好大壓力,人手少不特止,重要被家長當成為保姆咁,自己就係VVVVIP,郁啲就話投訴投訴!既然學校咁有問題,咁你咪轉過間囉!不過我覺得你哋咁巴閉,最好係收返埋你個小朋友自己教啦!

除此之外,佢哋幾個自high家長竟因為兩萬蚊就喺度慫恿緊人哋生仔啊!真係CLS!

圖片來源@無間道
讀者投稿@正常少少的香港人

error: