阻人發達猶如殺人父母呀

#ParentLicenses0450

今日發生咗件好搞笑嘅事。

大約夜晚6點50分左右,我喺7仔排緊隊俾錢,當時得一個收銀,我前面有四個人,企我前面個男人拎住滿滿一籃嘢,大約三十歲左右。

突然有一對母子入嚟,個仔大概小四小五左右,一入到嚟就大大聲話要雪糕,呀媽就話:「是但啦!快啲啦!遲到㗎啦我哋,xx uncle唔中意等人。」咁呀仔揀好之後呀媽就去排隊。

排咗唔夠一分鐘,啱啱收好一個交錢嘅,呀媽就衝上前,問我前面個男人:「先生,可唔可以俾我俾錢先?小朋友趕住去上堂!」

個男人猶豫咗一下,呀媽見到就有小小黑面,又發功:「小朋友買杯雪糕唔阻你好多時間唧,你買咁多嘢。」

男人: 「唔好意思,我都趕時間。」

個呀媽就死死氣,翻返去我後面繼續排,之後佢就一直喺度大大聲講……
「買咁多嘢都唔肯讓下人,知唔知阻住好多人㗎,阻人發達猶如殺人父母呀。」
「都唔知有乜咁趕時間。」

呢個時候就排到個男人,佢望一望我,見到我手上一包香口膠,就同我講話:「俾你買先。」

咁我就緊係拿拿臨俾錢啦,個呀媽個樣就越來越嬲,喺度睥住個男人,個男人就擰轉面講咗句:「唔好意思,一到七點太陽落山,我就會變人狼,我趕住返屋企費事嚇親你個寶貝仔。」

個𡃁仔聽到之後,望一望錶:「😱 仲有幾分鐘咋喎!」個刻,我見到個呀媽成個頭都係問號,店員同我都忍唔住笑咗出聲😂

讀者投稿@路人甲

error: