人奶狂熱分子

#ParentLicenses2203

當你以為人奶狂熱分子只限女人嘅時候,其實男人都有

自上年放完產假,返到公司都有好多同事關心我,但就有位男同事啲言論真係令我想兜巴車鳩佢

有啲女同事問我:「你餵人奶定奶粉?」

我:「餵咗個半月就頂唔順要轉返用奶粉喇」

我一生完後成個人都好虛,又發燒,泵奶又唔夠奶,又做唔到兩個鐘埋身一次,總之成個人攰到熄咗機,甚至係會聽唔到BB喊。雖然日頭有陪月幫手,不過即使日頭瞓咗覺,到夜晚都依然係攰到死咁滯,要搞到我老公請成個月事假幫手

然後有個男同事聽到就話:「攰你都要餵㗎,人奶對BB有益呀。你都可以照半夜起身俾佢啜㗎,咁其實你可以一路俾佢啜一路瞓覺㗎,你坐喺張床可以唔郁㗎,叫你老公換片再抱個仔俾你囉,你使鬼郁咩?」

最令人惱火係佢再話:「我老婆呀,餵到個仔返學呀,學嘢啦!」

我火遮眼:「你老婆做到唔代表其他人做到,就算佢做到唔代表佢覺得輕鬆,佢只係冇同你呻。鬼唔知餵人奶好呀?我咪講咗我又病又虛又發燒,完全起唔到身囉。我順產要剪陰,坐又坐唔到,瞓又瞓唔到,重叫我全晚坐喺度佢有佢啜我有我瞓?你估湊仔好易呀?」

再屌柒佢:「你作為男人你明啲咩?眼見到表面嘅嘢就以為係事實,睇你個閪款肯定係由撚得老婆湊,自己就乜撚都唔理,總之老婆搞得掂就可以咩都唔使理,自己去風流快活,我有冇講中呀?」

激到個男同事無聲出行開咗去

奶粉BB都可以好健康,我同老公中咗兩次COVID,個仔依然冇事,而家一歲多啲,至今都冇睇過醫生。其實不論飲人奶定奶粉都係會病㗎啦,餵唔到就係餵唔到,你傳教逼人都冇用

讀者投稿@聽講唔餵人奶冇資格做人老母

error: