乜都鬥一餐

#ParentLicenses1928

新手媽媽表示唔好隨便入媽媽谷!只會浪費時間同增加壓力!有咩唔妥就盡快退谷!

朋友嘅老婆問我有冇興趣入媽媽谷,入面好多有經驗嘅媽媽,話可以學到好多嘢。我重有兩星期就生,諗住入去睇下都好,參考下人哋點育兒

入到去佢哋問:「你餵人奶定奶粉?」

我:「有人奶緊係餵人奶,冇奶出咪唯有餵奶粉」

相信大家都知人奶嘅營養係多奶粉好多,而且有奶粉所無嘅抗體,只係我估唔到有幾個媽媽叫我唔好餵人奶。佢哋建議我出院後完全唔好餵,喺醫院嗰幾日先餵,叫做hea下啲姑娘。

佢哋再話:「飲奶粉的話,阿B可以好快戒夜奶瞓到天光」

其實我就算未生都知餵人奶要餵得好密,胸又痛,實係冇覺好瞓,但有人奶出嘅情況下完全唔餵好似唔係咁好喎?餵唔到一個月都想堅持幾個星期,而且我有請陪月,叫做幫輕下

觀察耐啲,原來佢哋喺度鬥快戒夜奶,有個重喺度話:「我個B五日就戒到啦,你哋戒到未呀?」

佢哋乜都鬥一餐,鬥快戒夜奶、鬥快學爬學行、鬥快轉食糊仔……最後我退咗谷,因為我都係選擇信醫生、姑娘同陪月

讀者投稿@新手媽媽

error: