周圍都係

#ParentLicenses1927

話說一個人去餐廳食早餐,早餐時段間餐廳都幾多人,我搭枱同另一位唔識嘅先生坐卡位

有一家四口坐喺通道對面,未有嘢食之前兩個小朋友(至少三四年班或以上)多次離開座位,又走出走入餐廳。期間職員已經有禮地提醒有熱水及手推車會經過,請小朋友安坐等候

然而,父母可能有幾百萬生意,完全冇理會勸喻,只顧用手機

食物到咗,以為小朋友終於可以「安坐」?事實係見到佢哋都夠高,但係就選擇跪喺座位度

小朋友一路睇手機一路食,食到一枱都係。有啲有汁嘅食物同好多餐紙重跌咗落地,有啲跌遠啲去咗喺通道上,所以有職員拎咗個拖把來處理

點知佢老母副尊容以為自己食緊五星級酒店咁話:「我哋未食完,你可唔可以等我哋走咗先至掃?」

眼見職員其實都好忙,但係仍然有禮貌地表示:「如果唔即刻拖,一陣間有機會跣到其他客人」

我忍唔住開口小佢:「唔拖?你係咪而家自己抹返?一陣跣到其他人係咪入你數?」

對面個先生都話佢:「你兩個小朋友一路食一路跌你自己唔處理,人哋已經好忙重要幫你抹,你重好意思咁樣講嘢!?」

個老母黑口黑面,個老竇仍然全程沉迷手機

個老母重要話返小朋友:「係咪吖!掛住睇手機!跌到周圍係,俾人鬧啦!」

後來我自己都食完埋單走人,未知後事如何,但臨走前我同職員講「辛苦晒」,佢同我講「唔辛苦」

若果嗰位家長見到嘅話,唔該你自我檢討,餐廳職員都係人,俾啲尊重。其實我眼見好多餐廳都唔夠人,望做多少少,俾啲包容,咁就幫到人啦

讀者投稿@食客

error: