扔你去非洲

#ParentLicenses2163

曾經識得一位媽媽朋友係超級大嘥鬼,有時同佢出街食嘢真係好想扔佢去非洲

有一次同佢行街,我哋路過一間珍珠奶茶店,大家買杯嚟試下,點知佢飲咗幾啖就車咗杯嘢落垃圾桶

我問:「係咪杯嘢變味壞咗,使唔使返去換過杯?」

佢話:「我覺得杯嘢冇特色,唔太啱飲,所以揼咗佢算」

我同佢都係買同一款,我自己覺得又唔係太甜太淡,不過冇特別係真嘅,但使唔使飲嗰幾啖就揼落垃圾桶呀?

又有一次我同我仔,加埋佢兩母女去日式餐廳食飯,佢嗌咗個烏冬,又係食幾啖就擺埋一邊

我問佢:「啲烏冬咩事?」

佢話:「啲烏冬係稻庭烏冬,唔係我食開嗁讚岐烏冬,覺得口感唔太啱」

反觀佢個女就好生性話:「陳老師教我哋唔可以浪費食物,話呢個世界唔係個個好似我哋咁多嘢食」

點知佢阿媽答佢:「阿女呀,唔啱食何必逼自己食晒佢呢?食嘢係享受唔係受苦呀,你食啲唔鐘意食嘅嘢你享唔享受?咁不如倒咗佢重好」

然後佢個女冇聲出

我都有同朋友講呢兩件事想佢哋分析下,但估唔到有一半都支持嗰位媽媽嘅講法,認同食嘢唔應該受住苦咁食

其實杯嘢飲唔係壞咗,只係純粹冇特別,都未至於飲幾啖就車落垃圾桶呀?啲烏冬唔啱口感,都未至於食幾條就等人收呀?

由細到大,我媽都係教導我要珍惜食物,即使佢煮嘢唔好食,我都唔想浪費佢嘅心機

讀者投稿@m

error: