我是客人,我是上帝

#ParentLicenses1432

我是一位媽媽,閒時會喺Carousell度賣下啲BB嘢

於上星期,我賣咗一個全新嘅BB車用雨擋出去,以平郵寄出畀對方

哩位媽媽今日亦順利收到貨,但收到貨之後,佢就話唔啱佢架BB車要求退貨

我就明示:「我在備註已經有寫明尺寸,請買家自行量度」

然而,其實佢已經開過,試咗,就已經好難摺得返好似全新一樣,但係對方言語之間就讓我覺得我老奉應該一定要,必定要退畀佢

點解都做咗人阿媽都仲咁天真?覺得人哋無寫唔可以退,就覺得可以退呢?若果真係想退,咪去一田,去Aeon買

天真成咁,真係想叫佢痾舊屎咪算囉,學咩人生BB

唔記得講,佢連平郵郵費都要講價,要求減3蚊。本身我都唔緊要,但知佢係咁就幸好當初無減到

原文字對話如下

😡:「hello 個雨擋我已經收到啦,但係太細啦,唔啱我部車用,請問點樣退返俾你?」

☹️:「我有寫尺寸,你買之前無度好?」「因為貨物出門恕不退換」

😡:「無留意念住車唔大會啱,點知咁細」

☹️:「個個買左返去試完之後話唔啱呀,要退貨,咁咪變咗2手貨?」

😡:「無用過,我自己出返冠費」「運」「我只係套佐上車」

☹️:「你拎過出嚟試都已經係開過2手」「你自己當全新咁賣出去」「你都有賣嘢」

😡:「你寫適合大部分bb車,我又係細車,點會念居然用唔到」「而且雨擋,尺寸又唔係平面,點量得清楚」

☹️:「重點係我有寫size」「無量清楚係你自己責任」

讀者投稿@CC

error: