食你幾粒糖都唔得呀?

#ParentLicenses2119

公司安排reception位置放咗兜糖,俾客等做facial時可以享有,當中有時啲客會帶埋仔女來

話說有個VIP大客,佢個仔食完又食,食咗好多粒。其實兜糖放出來俾客食,我哋都唔太理,但reception姐姐可能見佢真係食咗好多,聽聞食咗有半兜,內裡有成十幾近二十粒,所以輕輕講咗句:「小朋友唔可以拎咁多㗎」

當時我聽住佢講,佢語氣真係好輕,不過個客仍即時大發脾氣話:「食你幾粒糖都唔得呀?」

嗰一刻所有reception附近嘅人都嚇到唔敢郁,同時負責跟佢嘅同事即時衝出來道歉。但個客仍然好嬲,facial都無做就走咗

之後經理打電話俾個客去道歉,搞咗好耐先令個客消氣。個客再來時,同事又送花又道歉,然而個客重叫司機搬咗幾箱糖送上來,大放厥詞:「大把糖俾你哋」

唔知大家有無呢啲經驗,放啲糖唔係唔食得,只係有啲職員見小朋友拎太多係會出聲,其實小朋友食太多糖都唔好啦。我知reception姐姐可能有更好嘅處理方法去制止小朋友再拎,但佢都只係輕輕講咗句而已,個阿媽使唔使咁大反應呢?

今次事件就係小朋友狂食人哋啲糖,被勸阻阿媽就發脾氣鬧人;下次就可能小朋友第時去到第二度,有咩事被勸阻,就會叫老母出來做擋箭牌,就算嗰件真係錯事,極端啲就例如「我要打劫!你阻止我?阿媽!」「打劫你少少錢都唔得呀?」

都係極端例子啫

讀者投稿@小薯一名

error: